Participa-hi

Vine a les activitats de la Fundació. Troba altres persones amb qui comparteixes un mateix interès o afició.

Participa-hi tu també

Activitats regulars de la Fundació.

Els dijous i els divendres són els dies de la Fundació. Cada setmana organitzem activitats, normalment els dijous o els divendres. Te’n presentem algunes. Comprova-ho a l’Agenda.

Activitats puntuals de la Fundació

A més de les activitats regulars, també organitzem esdeveniments puntuals:  conferències, debats, presentacions, jornades, exposicions.

Activitats a la Fundació (Altres entitats)

A la Fundació acullin activitats -regulars o puntuals- organitzades per altres entitats.  Aquestes activitats les anunciem pels canals habituals. Un exemple, la coral de “Panteres Grogues” assaja al nostre local.

Seguir les activitats de la Fundació

Els Amics i Amigues de la Fundació reben a començaments de mes El Calendari, un butlletí electrònic de notícies amb les activitats previstes. Uns dies abans de l’activitat, enviem L’Apunt, un recordatori de l’acte. Consulta l’Agenda d’aquest web per conèixer les properes activitats. Fes-te Amic o Amiga i en rebràs la informació.

Tens una proposta?

Les activitats de la Fundació han sorgit, sovint,per iniciativa d’un Amic o Amiga.  Te’ns alguna idea. Explica’ns-la. Te n’ocuparies? Necessitaries ajuda d’altres persones? Vine i en parlem.

Autoria: la Fundació
El Facebook: un referent
En el mur del Facebook de la Fundació hi compartim notícies d'entitats LGBTI i informacions dels mitjans de comunicació rellevants per a persones d'edat avançada. Des de 2017, pots trobar aquestes referències agrupades per mesos en l'apartat "Actualitat" d'aquest web.