Ateneu Enllaç (Activitats)

Vine a les activitats de la Fundació. Troba altres persones amb qui compartir interessos i aficions.

Les activitats organitzades per la Fundació Enllaç s'agrupen a l'entorn de l'espai ATENEU ENLLAÇ.

* Amb motiu del coronavirus hem suspès les activitats presencials de la Fundació. Tot i això, et proposem que participis en les activitats virtuals.

Ateneu Enllaç

Les activitats que organitza la Fundació s’agrupen al voltant de l‘Ateneu Enllaç, un espai de trobada virtual. Un cop superem l’actual pandèmia, podràs assistir a les activitats de la Fundació presencialment com per videoconferència des d’allà on et trobis.

Com puc accedir a les activitats virtuals de la Fundació?

Activitats regulars de la Fundació

• Tribuna Oberta,
    • La tertúlia virtual de la Fundació. Conduïda per Joan Sebastià
  • Una conversa amb l’advocat
    • Amb l’advocat de la Fundació Enllaç Ricardo de la Rosa
  • ¿Què en  diu la Paula?
    • Amb la treballadora social de la Fundació Enllaç Paula Rodríguez
  • Espai de debat i reflexió
    • Amb Joan-Antón Fernàndez

Dues noves activitats per al 2021

Activitats suspeses temporalment per la COVID-19

Activitats puntuals de la Fundació

A més de les activitats regulars, també organitzem esdeveniments puntuals:  conferències, debats, presentacions, jornades, exposicions. Te n’informem a l’agenda.

Activitats a la Fundació (Altres entitats)

A la Fundació acollim activitats organitzades per altres entitats.  Les anunciem pels canals habituals. Un exemple, la coral de “Panteres Grogues” assaja al nostre local.

Seguir les activitats de la Fundació

Els Amics i Amigues de la Fundació reben a començaments de mes El Calendari, un butlletí electrònic de notícies amb les activitats previstes. Uns dies abans de l’activitat, enviem L’Apunt, un recordatori de l’acte. Consulta l’Agenda d’aquest web per conèixer les properes activitats. Fes-te Amic o Amiga i en rebràs la informació.

Tens una proposta?

Les activitats de la Fundació han sorgit, sovint,per iniciativa d’un Amic o Amiga.  Te’ns alguna idea. Explica’ns-la. Te n’ocuparies? Necessitaries ajuda d’altres persones? Vine i en parlem.

Visita l’Espai Enllaç on realitzem les nostres activitats

Saps com arribar a la Fundació Enllaç?

Autoria: la Fundació
El Facebook: un referent
En el mur del Facebook de la Fundació hi compartim notícies d'entitats LGBTI i informacions dels mitjans de comunicació rellevants per a persones d'edat avançada. Des de 2017, pots trobar aquestes referències agrupades per mesos en l'apartat "Actualitat" d'aquest web.