Ateneu Enllaç (Activitats)

Vine a les activitats de l’Atenu de la Fundació Enllaç. Troba altres persones amb qui parlar, conèixer i compartir opinions, interessos i aficions.

Les activitats organitzades per la Fundació Enllaç s'agrupen a l'entorn de l'espai ATENEU ENLLAÇ.

Les activitats que organitza la Fundació s’agrupen al voltant de l‘Ateneu Enllaç, un espai de trobada virtual mentre durin la pandèmia.

Activitats regulars de la Fundació, Ateneu Enllaç

Aquí tens el llistat de les activitats regulars que t’oferim enguany (2021). Accedeix als enllaços per conèixer tots els detalls.

• Espai de debat i reflexió
    • Debat públic moderat pel doctor en llengua i literatura i poeta  Josep-Anton Fernàndez
    • El primer dijous de cada  mes
  • Cicle “Homosexualitat en la història” (Nova activitat 2021)
    • Conferències-col·loqui amb l’estudiós de la història Rodolfo Vargas. Presenta: Daniel Sànchez.
    • El segon dimarts de cada mes
  • Cadascú compta, cadascú ens ho conta  (Nova activitat 2021)
    • Grup de conversa amb el psicoanalista Arseni Maximov
    • El tercer dimarts de cada més (A partir del 20 d’abril)
  • Parla amb l’advocat
    • L’advocat -i secretari de la Fundació Enllaç- Ricardo de la Rosa ens informació sobre temes legals i aten les preguntes de les persones assistents.
  • Parla amb la treballadora social
    •  La treballadora social de la Fundació Enllaç Paula Rodríguez organitza debats i comenta temes d’interès per a les persones grans LGTBI
  • Tribuna Oberta
    • Una amena tertúlia virtual conduïda pel fotògraf i productor audiovidual Joan Sebastià
    • El darrer dijous de cada mes.
  • Activitats per a dones
    • Activitat dirigida a dones, i especialment a dones LBTI

Tan aviat com sigui possible recuperarem activitats regular habituals de la Fundació com Te  i simpatia, Cine-fòrum,  Taller de Tai-txi,  Descobrint Barcelona a peu, Balls de saló.

Altres activitats

Activitats puntuals de la Fundació

A més de les activitats regulars, també organitzem esdeveniments puntuals:  conferències, debats, presentacions, jornades, exposicions. Te n’informem a l’agenda.

Activitats a la Fundació (Altres entitats)

A la Fundació acollim activitats organitzades per altres entitats.  Les anunciem pels canals habituals. Un exemple, la coral de “Panteres Grogues” assaja al nostre local.

Tens una proposta?

Les activitats de la Fundació han sorgit, sovint,per iniciativa d’un Amic o Amiga.  Te’ns alguna idea. Explica’ns-la. Te n’ocuparies? Necessitaries ajuda d’altres persones? Vine i en parlem.

Trobada amb la treballadora social de la Fundació Enllaç Paula Rodríguez en els quals ens informa sobre temes d’interès per a la gent gran LGTBI.

T’interessa

Espai EnllaçEspai Enllaç

Autoria: la Fundació
El Facebook de la Fundació, per seguir les activitats
En el mur del Facebook de la Fundació hi compartim notícies d'entitats LGTBI i informacions dels mitjans de comunicació rellevants per a persones d'edat avançada. Des de 2017, pots trobar aquestes referències agrupades per mesos en l'apartat "Recursos per a persones LGTBI" del menú "Què t'oferim".