En un clic…

Capçalera d'InfoEnllaç

Amigues, amics,

de mica en mica recuperem una certa normalitat. Us informem que hem reprès l’atenció presencial del nostre servei d’Acollida, Acompanyament i Assessorament.

Aquest mes de juliol hem programat algunes activitats. Consulta’n la informació.

Dir-te també que del 7 al 17 de juliol se celebre el festival de cinema de la gent gran, La Gran pantalla. Hi hi 2.000 abonaments per veure’n les pel·lícules en línia gratuïtament. Consulta’n la informació a la notícia del nostre web. I també s’organitzen cinefòrum. Dissabte dia 11, se’n celebre un sobre persones grans LGBTI.

Nova normalitat
La nova normalitat

Vols seguir còmodament el calendari d’activitats de la Fundació?

És molt fàcil!

• SUBSCRIU-TE A LA NEWSLETTER al peu d’aquesta pàgina!
  • Fes-te Amic o  Amiga de la Fundació.  No té cap cost econòmic i rebràs al teu correu electrònic el calendari mensual a més de recordatoris puntuals de les activitats.
  • Segueix-nos  al Facebook.

Si no tens correu electrònic, parla amb nosaltres. Un amiga o una amiga de la Fundació et tindrà al corrent de les activitats.

Horari d’atenció al públic:
de dilluns a divendres de 17h. a 21h.
Tel. 934 573 739

Visita la pàgina Que fem? Hi trobaràs informació sobre les activitats que organitzem.