En un clic…

Capçalera d'InfoEnllaç

Amigues, amics,

aquests dies, més que mai, mantenim el servei de suport als col·lectius de risc (persones d’edat avançada i patologies diverses).  Saps que no estàs sola, que no estàs sol. Som al teu costat. El podem donar un cop de mà si necessites  suport per les tasques diàries: cercar aliments i altres articles de primera necessitat, anar a la farmàcia, etc.

Campanya "No estàs sol/sola" davant la COVID19
Campanya “No estàs sol/sola” davant la COVID19

Hem ampliat les formes de contacte:

• Correu electrònic: informacio@fundacioenllac.cat
  • Telèfon: 934 573 739 (de 12h a 20h)
  • Mòbils: 606 797 290 – 649 172 911 (de 16h a 18h)
  • Whatsapp: 690 886 888 (de 12h a 20h)
  • Atenció directa: de dilluns a divendres

Hem preparat un butlletí especial amb informació i recursos sobre com afrontar l’epidèmia.

Esperem que ben aviat puguem tornar a la normalitat i us fem arribar els nostres millor desitjos

Vols seguir còmodament el calendari d’activitats de la Fundació?

És molt fàcil!

• SUBSCRIU-TE A LA NEWSLETTER al peu d’aquesta pàgina!
  • Fes-te Amic o  Amiga de la Fundació.  No té cap cost econòmic i rebràs al teu correu electrònic el calendari mensual a més de recordatoris puntuals de les activitats.
  • Segueix-nos  al Facebook.

Si no tens correu electrònic, parla amb nosaltres. Un amiga o una amiga de la Fundació et tindrà al corrent de les activitats.

Horari d’atenció al públic:
de dilluns a divendres de 17h. a 21h.
Tel. 934 573 739

Visita la pàgina Que fem? Hi trobaràs informació sobre les activitats que organitzem.