Diversitat d’expressions de la sexualitat al congrés de la SEEGG

Congrés 2018 de la Sociedad Española de Enfermeria Geriátrica y Gerontologia

Persones grans i diversitat de l’expressió de la sexualitat. Aquest és el nom de la taula rodona celebrada en el XXV Congrés de la Societat Espanyola d’Infermeria Geriàtrica i Gerontologia (SEEGG). El Congrés ha triat enguany l’eslògan “Deixant petjada”.

Continuar llegint “Diversitat d’expressions de la sexualitat al congrés de la SEEGG”

Ens adherim a la Comissió Unitària 28 de juny

Federació Comissió Unitària 28 de juny

La Fundació Enllaç s’ha adherit a la Federació Comissió Unitària 28 de juny. La Comissió es crea prenent com a referència els fets del 28 de juny de 1969 al bar StoneWall de Nova York i els diversos moviments per a la defensa dels drets de les persones LGBT a Catalunya, que tenen l’origen en aquells fets. Continuar llegint “Ens adherim a la Comissió Unitària 28 de juny”