Dia Internacional de la gent gran: vetllant per les persones cuidadores.

Luciani retrata Bruno, el gos, posant per a la seva mare que posa per l'artista!

L’1 d’octubre commemorem el Dia Internacional de les persones grans. La commemoració és també l’inici de la dècada de l’envelliment saludable (2020-2030). D’altra banda, des de la Fundació Enllaç, avui 1 d’octubre, reivindiquem eines jurídiques que reconeguin la diversitat de situacions de les persones cuidadores no professionals de gent gran.

1. La dècada de l’envelliment saludable

2. Vetllant per les persones cuidadores de gent gran

3. Un artista el Dia Mundial de les persones grans: Tony Luciani retrata la seva mare de 0 anys.

Continuar llegint “Dia Internacional de la gent gran: vetllant per les persones cuidadores.”

Dia de la Visibilitat Bisexual: la realitat tossuda, tossuda

Ja fa vint anys de la primera reivindicació internacional de l’orgull de les persones bisexuals. Va ser l’any 1999 a la Conferència Mundial de l’Associació Internacional de Lesbianes, Gais, Bisexuals, Trans i Intersex (ILGA), a Johannesburg, Sud-àfrica.

La tria del 23 de setembre com a Dia Internacional per a Visibilitat Bisexual és per l’aniversari de l’activista Gigi Raven Wilbur, en reconeixement pel lideratge de la seva reivindicació. Continuar llegint “Dia de la Visibilitat Bisexual: la realitat tossuda, tossuda”

Reunió telemàtica del Patronat, amb la COVID19 a l’ordre del dia.

La COVID19 afavoreix les trobades telemàtiques
Ocells enfilats en cables elèctrics. La COVID19 ha fet que moltes entitats, com la nostra, hagin adoptat plataformes de teleconferència. Imatge: CC0 Public Domain https://www.maxpixel.net/photo-3395148

El Patronat de la Fundació ha celebrat l’assemblea anual telemàticament, com a mesura de prevenció de possibles contagis pel coronavirus. En la reunió, el comitè de direcció ha exposat l’estratègia de l’entitat davant el període inicial de confinament i les fases posteriors. Continuar llegint “Reunió telemàtica del Patronat, amb la COVID19 a l’ordre del dia.”