Acabar amb les desigualtats: acabar amb la SIDA

Dia Mundial contra la SIDA 2021

Just quan han passat quatre dècades des que es van donar a conèixer els primers casos de sida, el VIH continua amenaçant el món. I no és degut a la manca de coneixements, capacitat o mitjans, sinó a les grans desigualtats que obstaculitzen les solucions que està demostrat que funcionen.  Avui, 1 de desembre, Dia mundial contra la Sida, ONUSIDA posa en relleu la necessitat urgent d’acabar amb les desigualtats econòmiques, socials, culturals i legals que impulsen la sida i altres pandèmies a tot el món.

Continuar llegint “Acabar amb les desigualtats: acabar amb la SIDA”

Segellem l’amistat amb “En Bici Sense Edat”

"En Bici Sense Edat" i la "Enllaç" segellem l'Amistat / Sellamos nuestra amistad

Bones notícies aquest mes de novembre! L’associació En Bici Sense Edat i la Fundació Enllaç hem signat un conveni d’Amistat. El conveni és un declaració ferma per la qual les dues entitats ens reconeixem i fem explícit el reconeixement a través de col·laboracions en benefici de les persones grans,  i en concret,  persones grans LGTBI+.

Continuar llegint “Segellem l’amistat amb “En Bici Sense Edat””

Un any més, el 25 de novembre es commemora el Dia Internacional contra la violència de gènere. Lamentablement, quan parlem de violència de gènere no hi ha un any bo! Les xifres creixen cada any. I si bé l’augment de les denúncies s’atribueix a una major sensibilització social ens preguntem quantes víctimes pateixen encara violència de gènere sense que se’n coneguin els casos.

Continuar llegint “La lluita contra la violència de gènere tindrà pressupost estatal amb independència del cicle econòmic”