Obrim l’agost, excepte…

Calendari d'agost 2017

Durant el mes d’agost obrim a l’horari habitual excepte:

• dimarts 15 d’agost,
  • dimecres 23 d’agost,
  • divendres 25 d’agost,
  • dimecres 30 d’agost
  • i divendres 1 de setembre,

com podeu comprovar en el calendari.

Que passeu un bon estiu!

“Crónicas” es pregunta com viuen les persones grans LGBT

L'equip de reporters del programa Crónicas de TVE a la seu de la Fundació

Un equip del programa Crónicas de TVE ha estat visitat la Fundació Enllaç (20 de juny de 2017) per conèixer la tasca de l’entitat i enregistrar algunes entrevistes que s’emetran en un programa dedicat a les persones grans LGBT. Continuar llegint ““Crónicas” es pregunta com viuen les persones grans LGBT”

VulnerGai: detectant persones grans LGBT vulnerables.

El programa pilot Vulnergai vol detectar persones gran LGBT en risc de vulnerabilitat
El programa pilot Vulnergai tracta de detectar persones grans LGBT en risc de vulnerabilitat

En els darrers anys s’han posat en marxa diferents programes que tenen per objectiu detectar persones grans soles, o en risc d’exclusió. Aquest és l’objectiu de fons de les activitats de lleure de la Fundació i de la nova experiència pilot VulnerGai. Continuar llegint “VulnerGai: detectant persones grans LGBT vulnerables.”