10 anys del Circuit Festival, a la Generalitat

Recepció del president Puigdemont amb motiu del desè aniversari del Circuit Festival

La Fundació Enllaç ha assistit a la recepció del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, a les entitats i al teixit empresarial LGBTI del país amb motiu del desè aniversari del Circuit Festival. Continuar llegint “10 anys del Circuit Festival, a la Generalitat”

Joan-Andre Bajet ens diu:
''Trobar-te amb altres persones per compartir aficions i estones de lleure és saludable. I fer-ho, malgrat les diferències entre nosaltres, amb persones amb qui ens entenem millor i amb qui ens costa d'entendre'ns, ho fa més interessant encara. És positiu que hi hagi espais de trobada. per a gent jove, per a gent gran, i per gent jove i gran alhora. Com més espais de trobada i més diversos, millor!"

“Crónicas” es pregunta com viuen les persones grans LGBT

L'equip de reporters del programa Crónicas de TVE a la seu de la Fundació

Un equip del programa Crónicas de TVE ha estat visitat la Fundació Enllaç (20 de juny de 2017) per conèixer la tasca de l’entitat i enregistrar algunes entrevistes que s’emetran en un programa dedicat a les persones grans LGBT. Continuar llegint ““Crónicas” es pregunta com viuen les persones grans LGBT”

VulnerGai: detectant persones grans LGBT vulnerables.

El programa pilot Vulnergai vol detectar persones gran LGBT en risc de vulnerabilitat
El programa pilot Vulnergai tracta de detectar persones grans LGBT en risc de vulnerabilitat

En els darrers anys s’han posat en marxa diferents programes que tenen per objectiu detectar persones grans soles, o en risc d’exclusió. Aquest és l’objectiu de fons de les activitats de lleure de la Fundació i de la nova experiència pilot VulnerGai. Continuar llegint “VulnerGai: detectant persones grans LGBT vulnerables.”