Dades de l’entitat

El titular del domini web fudacioenllac.cat és la Fundació Privada Enllaç (Fundació Enllaç, en endavant), CIF G-64876840, amb seu al carrer Rosselló 328 baixos de Barcelona (08025). La Fundació té el número 2492 en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya i el número E04956 del Registre d’Entitat Privada d’Iniciativa Social (Generalitat de Catalunya). Correu de contacte: informacio@fundacioenllac.cat.

Sobre l’accés, l’us i els continguts

L’accés i/o l’ús del portal de la Fundació Enllaç atribueix la condició de PERSONA USUÀRIA, que accepta, des d’aquest accés o ús, les condicions reflectides aquí.

El portal de la Fundació Enllaç proporciona accés a informacions i serveis («continguts») alguns de quals  permeten comentaris. La persona usuària assumeix la seva responsabilitat en l’ús del portal i es compromet a no utilitzar el continguts o la plataforma de forma contraria als usos comunament acceptats o de manera que es vulneri el respecte a la dignitat de les persones.

En cap cas, els noms de persones o les persones que apareixen en les imatges del portal suposa necessàriament una orientació sexual, identitat de gènere o diferencia del desenvolupament sexual LGBTI de la persona esmentada.

Responsabilitats

La Fundació Enllaç no és responsable de les opinions que les persones usuàries expressin a través de les eines de participació del portal.

El portal inclou enllaços a llocs pertanyents i gestionats per tercers amb l’objecte de facilitar l’accés a informacions disponibles a Internet d’interès per als objectius de la nostre entitat, però no és fa responsable d’aquests continguts.

La Fundació Enllaç no pot garantir que el web i el servidor estiguin lliures de virus i no es fa responsable dels danys causats per l’accés al web o per la impossibilitat d’accedir-hi.

Llicència d’autoria

Els continguts publicats en els espais de fundacioenllac.cat estan subjectes a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons, que permet la copia i la distribució així com la creació de treballs derivats sempre que no se’n faci un ús comercial, que es reconegui l’autoria de l’obra (l’entitat i l’origen publicació), o per  finalitats contraries a la promoció dels valors d’igualtat, respecte a la diversitat afectiva i sexual, civisme i solidaritat.

Els materials i continguts de terceres parts que formin part dels continguts del portal hi apareixeran acreditant-ne la font, sense que hagin d’estar subjectes a la mateixa llicència.

Per tal de preservar els possibles drets de propietat intel·lectual, en el cas que qualsevol persona usuària o una tercera part consideri que s’ha produït una vulneració dels legítims drets en la introducció d’un contingut determinat en el Web, us preguem que ens ho notifiqueu, per escrit a Fundació Privada Enllaç, carrer Rosselló 328, baixos, de Barcelona (08025).

Protecció de dades

A efectes de la Llei Orgànica N 157199 de “Protección de Datos de Carácter Personal”, informem que les dades que es recullen en els diversos formularis del portal seran incloses en un fitxer automatitzat de dades de la Fundació Enllaç (G-64876840) d’acord amb la finalitat que es defineix en cada formulari. La persona té dret a accedir, rectificar i cancel·lar les seves  dades del fitxer mitjançant un escrit a informacio@fundacioenllac.cat o al carrer Rosselló 328, 08025 Barcelona.

Eines d’anàlisi

Les galetes o altres mitjans similars no serveixen, en cap cas, per emmagatzemar informació que permeti identificar la persona usuària. Sí que utilitzem eines estàndard per a l’anàlisi d’us de la plataforma amb l’objectiu d’oferir un portal més eficient.

Transparència

En compliment de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern, volem facilitar l’accés a la ciutadania de les dades institucionals, organitzatives, econòmiques i patrimonials de l’entitat. Per això hem inclòs en aquest portal un apartat específic.

Vigència

La Fundació Enllaç es reserva el dret a modificar o actualitzar en qualsevol moment les condicions descrites. Les noves condicions serien efectives a partir del moment de la publicació en el portal.

Remarca final

Qualsevol error o mancança en aquest portal es produeix de bona fe, i sense intenció de perjudicar, tal com cal esperar d’una entitat compromesa amb els drets humans i els valors democràtics i de solidaritat que recullen els nostres estatuts i que van inspirar les patrones i patrons que varen fundar la Fundació Enllaç.