Propers Esdeveniments

dijous 9 de desembre - 19:00 - 20:30
Fundacio Enllaç, C/ Rossello 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
El SIDA cambió las cosas. La realidad no se pudo esconder

Una nova sessió del cicle de conferències-col·loqui sobre l’homosexualitat en la història. En aquesta ocasió l’estudiós de la història Rodolfo Vargas tractarà de les darreres dècades del segle XX i de com es van assolir els drets de les persones LGBTI a casa nostra.

Per saber-ne més »

El 16 de desembre, berenem a la Fundació.

dijous 16 de desembre - 18:00 - 20:30
Fundació Enllaç, Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
Caga tió!

Anota aquesta data al teu calendari. Dijous 16 de desembre, la Fundació Enllaç celebre el ja tradicional Berenar de Nadal. El berenar se celebre des dels primer anys de l'entitat. És una activitat oberta a tothom: al veïnat, a les persones i entitats amb qui col·laborem habitualment i, naturalment, a les persones membres i usuàries de la Fundació (voluntariat, equip tècnic, patronat...).

Dia 24, fem festa!

divendres 24 de desembre

La Fundació Enllaç obra tot l'any de dilluns a divendres, però pel cap d'any tanquem els dies 24 i 31. La resta de dies pots trobar-nos a les hores habituals d'atenció al públic. Aprofitem l'ocasió per desitjar-te unes bones festes i que tinguis una bona entrada d'any.

Dia 31, avui fem festa!

divendres 31 de desembre