Formació per a professionals

Els cursos de la Fundació s’adrecen a professionals de serveis i equipaments que tenen com a persones usuàries gent gran o en situació de dependència.

Foto: Hanna Jarzabek ·"Flores de otoño"
Foto: Hanna Jarzabek ·”Flores de otoño”

¿Què en sabem de com viuen, què pensen i com ha estat la vida dels gais, les lesbianes i les persones transsexuals… que es troben ara en  el darrer tram de la vida?

En general, tenim un coneixement poc precís de conceptes com orientació sexual o identitat de gènere.

És probable que desconeguem la distinció entre persones transsexuals i transgènere.

I, segurament, sabem poca cosa o res de les persones amb diferències del desenvolupament sexual, tot i que es donen en 1 de cada 2000 naixements.

Els mòduls de formació de la Fundació Enllaç tracten aquestes i altres qüestions.

Consulta’n el programa

“M’ha sorprès que l’Alberto tornés a l’armari quan va entrar en la residència. Ara  entenc perquè ho va fer”

“No en sabia res, de la intersexualitat.”

La Rosa Raventós, treballadora social, creu que el respecte a la diversitat és un valor inherent de la seva professió.

Conveni de formació

Si representes una empresa amb un nombre elevat de persones treballadores, podem signar un conveni i formar progressivament totes les persones que hi treballen, perfils professionals específics i les noves incorporacions.

Saps que…?

El mòduls de formació es poden finançar amb el fons de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo.