Formació per a professionals

Foto: Hanna Jarzabek ·"Flores de otoño"
Foto: Hanna Jarzabek ·”Flores de otoño”

¿Què en sabem de com viuen, què pensen i com ha estat la vida dels gais, les lesbianes i les persones transsexuals… que es troben ara en  el darrer tram de la vida?

En general, tenim un coneixement poc precís de conceptes com orientació sexual o identitat de gènere.

És probable que desconeguem la distinció transsexual i transgènere.

I, segurament, sabem poca cosa o res de les persones amb diferències del desenvolupament sexual, tot i que es donen en un de cada 2000 persones.

Els mòduls de formació de la Fundació Enllaç tracten aquestes i altres qüestions. Consulta’n el programa

“M’ha sorprès que aquell home gai digués que no serà ben atès en una residència. Ara  entenc perquè ho pensa.”

“No en sabia res de la intersexualitat. Sí, ara tinc els conceptes més clars.”

La Rosa Raventós, treballadora social, creu que el respecte a la diversitat és un valor inherent de la seva professió.

Conveni de formació

Si representes una empresa amb un nombre elevat de persones treballadores, podem signar un conveni i formar progressivament totes les persones que hi treballen, perfils professionals específics i les noves incorporacions.

Saps que…?

El mòduls de formació es poden finançar amb el fons de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo.