La VideoTeca

Pride 2020. Persones vulnerables

Segueix el debat a betebé, la televisió local de Barcelona, sobre persones vulnerables amb motiu del Pride 2020.

Per què l’he de  veure?

Sí, un debat més sobre persones vulnerables! En aquest cas, però, cal afegir que la vulnerabilitat té a veure o s’ha de sumar al factor LGBTI. Si decideixis seguir el debat que condueix Jordi Chicletol trobaràs que, en trenca minuts i poc més, s’hi diuen idees clau!

Després de veure’l, la impressió és que: Resulta Interessant

“Las alternativas a lo inevitable”

Conferència de Maria Angeles Durán (Madrid, 1942) en las jornades Egozcue sobre envelliment que organitza la Fundació Grífols . La conferència va fer-se el 28 de junio de 2019. Durán és catedràtica de Sociologia i  investigadora -ad honorem- del Consejo Superior de Investigaciones Cientificas.

Per què l’hem de veure?

Les opinions de Maria Angeles Duran no cauen en banalitat ni tòpics.  Ens parla com a persones adultes, agafant de cara i sense embuts cadascuna de les qüestions que tracta.

Després de veure’l la impressió és: Estimulant. Inesperat i estimulant!

Tallafocs als maltractes

El 15 de juny es commemora el Dia Mundial de la Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament vers les Persones Grans. El Consell Assessor de la Gent Gran va organitzar un debat sobre l’impacte de la COVID19 en les persones de més edat.

Per què l’hem de veure?

Entitats vinculades al benestar de les persones grans, també la Fundació Enllaç, assumim com a prioritat d’actuació ”fer de tallafocs” davant de les situacions que de maltracta, directe o indirecte, real o potencial.

Després de veure’l la impressió és: De determinació.