Miscel·lània

Hem reservat un espai per a altres recursos d’interès.

L'entrada del Centre de Recursos LGBTI de Barcelona
  • Una guia de butxaca per decidir com vols continuar fent-te gran

La Fundació Enllaç ha publicat En clau de futur. Recursos jurídics i socials per a persones madures LGTBI+ (2019), una guia de butxaca, elaborada per persones expertes en cada matèria, on hi trobaràs informacions útils que t’ajudaran a prendre decisions sobre la forma com vols continuar fent-te gran.

Centre Municipal de Recursos LGTBI

• 1.254,26 metres per a serveis especialitzats d´atenció directa al col·lectiu LGTBI de la ciutat. Equipament municipal que centralitza tasques d´informació, assessorament i treballarà en la generació de recursos per al conjunt de serveis municipals.
    • Hi pots trobar informació, serveis i programes per a la comunitat LGBTI i la ciutadania en general.
    • El centre acull un fons documental LGBTI únic per les seves característiques, procedent de donacions particulars i d’entitats.
    • C/ Comte Borrell, 22 (Barcelona) info@centrelgtbibcn.org
  • Els Serveis d’Atenció Integral (SAI) LGTBI al territori

Serveis d'Atenció Integral (SAI) LGBTI

• La Generalitat, a través de la Direcció General d’Igualtat i en coordinació amb els ens locals de Catalunya, ha posat en marxa la XARXA de Serveis d’Atenció Integral (SAI) LGBTI a tot el territori.
    • Els SAI -d’àmbit local, comarcal o territorial- són un servei de sensibilització i informació per a persones i entitats, per tal de mostrar la diversitat d’orientació sexual i d’identitat de gènere i prevenir LGBTifòbia.
    • Donen resposta a situacions de discriminació i a qualsevol necessitat d’acompanyament, suport o informació que tingui la ciutadania en relació a la diversitat sexual i de gènere, i consolidar-se com un referent local LGBTI.
    • Cerca’n més informació o consulta quin és el SAI més proper al teu lloc de residència fent clic al títol d’aquest recurs.