Donatius

Creixem amb la teva ajuda. Aporta el teu gra de sorra. Consolida amb el teus donatius els serveis, programes i projectes de la Fundació. Te’n presente diverses fórmules, i sàpigues que tenen avantatges fiscals.

Un llaç ens uneix

Icona finançament

• Fes-te tu també benefactor o benefactora de la Fundació
    • Són un pilar de la nostra entitat. Fan una aportació a través de quota a partir de 200 Euros mensuals durant un període mínim d’un any.
  • Participa en la campanya “Un euro al mes
    • Una petita ajuda que suma a través de la plataforma de microdonatius “Teaming”.
  • Deixa un llegat
    • Quan no hi siguis també podràs donar el teu suport a  la Fundació.

Avantatges fiscals

Efectivament, els teus donatius a la Fundació Enllaç tenen avantatges fiscals en la declaració de la Renda.

• Pel total de les teves aportacions anuals fins a 150 euros, te’n pots desgravar el 75% en la teva declaració de la Renda.
  • Els diners que superin aquesta quantitat desgraven un 30%. En el cas que faci 3 anys o més que realitzes la mateixa aportació, sense reduir-la, la desgravació és el 35%.
  • Per les aportacions fetes en nom d’una empresa, el percentatge de desgravació és d’un 35%.

Certificat de donatius

Cap el mes d’abril, t’enviem un certificat dels teus donatius a la Fundació per adjunta a la teva declaració del a renda.

Una forma diferent de fer un donatiu:
Compres solidaries a través de Wapsi.org

ConeDonatiu a través de Wapsiixes Wapsi? Amb la teva compra en establiments reconeguts també estàs col·laborant amb la Fundació Enllaç. Converteix la teva compra en solidaritat sense pagar més per això. Compra electrodomèstics, entrades, oci, viatges i molt més.

Busca la teva tenda a Wapsy + Tria la Fundació Enllaç
Compra i aporta.

Autoría: la Fundació
Responsabilitat social
Ocasionalment, la Fundació Enllaç organitza campanyes especials de captació de recursos. Te'n podem fer arribar la informació. També pots col·laborar amb la Fundació en la cerca de recursos. Empreses locals i globals importants als països desenvolupats defensen públicament la diversitat afectiva i sexual i col·laborant amb entitats LGBTI finançant-ne programes i projectes. La Fundació Enllaç és una iniciativa optima per a les empreses que afavoreixen valors ètics d'igualtat en la diverstat.