Donatius

Creixem amb la teva ajuda. Aporta el teu gra de sorra. Consolida amb el teus donatius els serveis, programes i projectes de la Fundació per a persones grans i/o dependents. Et presentem diverses fórmules de col·laboració econòmica, i sàpigues que tenen avantatges fiscals. En parlem?

Un llaç ens uneix

El teu suport es transforma en accions concretes. Aquí en tens alguns exemples<.

•  Amb 10 € ens ajuden a mantenir el programa de voluntariat de suport telefònic a persones grans, visites a domicili i acompanyament.
  • Amb 30 € oferim suport psicològic, social o legal confidencial i gratuït a una persona amb escassos recursos econòmics.
  • Amb 50 € organitzem alguna de les prop de 50 activitats regulars de la Fundació, o alguna de les més de vint de puntuals que fem cada any.
  • Amb 100 € planifiquem i distribuïm materials de difusió i sensibilització a entitats i locals LGBTI, a Casals de gent gran i Centres d’Atenció Primaria.
  • Amb 200 € podem oferir suport psicològic, social o legal gratuït a 5 persones que ho necessitin.
  • Amb 375 € realitzem un mòdul de formació gratuït per a 25 professionals d’atenció a persones grans o en situació de dependència.
  • Amb 2.200 € podem posar en marxa cinc cursos de quatre hores de durada, editar els materials de difusió d’una nova campanya de difusió o produir materials audiovisuals.

Icona finançament

Tria el teu donatiu

• Fes-te tu també benefactor o benefactora de la Fundació
    • Són un pilar de la nostra entitat. Fan una aportació a través de quota a partir de 200 Euros mensuals durant un període mínim d’un any.
  • Deixa un llegat
    • Quan no hi siguis també podràs donar el teu suport a la Fundació.

Avantatges fiscals

Saps que els teus donatius a la Fundació Enllaç tenen avantatges fiscals en la declaració de la Renda?

Una forma diferent de fer un donatiu:
Compres solidaries a través de Wapsi.org

ConeDonatiu a través de Wapsiixes Wapsi? Amb la teva compra en establiments reconeguts també estàs col·laborant amb la Fundació Enllaç. Converteix la teva compra en solidaritat sense pagar més per això. Compra electrodomèstics, entrades, oci, viatges i molt més.

Busca la teva tenda a Wapsy + Tria la Fundació Enllaç
Compra i aporta.

Autoría: la Fundació
Responsabilitat social
Ocasionalment, la Fundació Enllaç organitza campanyes especials de captació de recursos. Te'n podem fer arribar la informació. També pots col·laborar amb la Fundació en la cerca de recursos. Empreses locals i globals importants als països desenvolupats defensen públicament la diversitat afectiva i sexual, col·laborant amb entitats LGBTI finançant-ne programes i projectes. La Fundació Enllaç és una iniciativa optima per a les empreses que afavoreixen valors ètics d'igualtat en la diversitat.