Suport social

Icona serveisCom puc concertar una entrevista amb la treballadora social?

És molt fàcil. Truca’ns o envia’ns un correu electrònic. Programarem la trobada amb la treballadora social de la Fundació, Paula Rodríguez. Et pot assessorar si cerques recursos socials, i també et pot incloure en el grup de persones que visitem o acompanyem.  Parla-ho amb ella.

I no oblidis donar-nos la teva opinió de forma anònima una vegada resolt el tema de la teva consulta. Després de rebre el servei pots fer un donatiu voluntari.

informacio@fundacioenllac.cat
Autoría: la Fundació
Paula Rodríguez
Sóc treballadora social i et puc ajudar a cercar recursos socials si creus que ho necessites. Però també et podem oferir altres serveis. Hi ha un grup d'amigues i amics de la Fundació Enllaç que reben trucades del Pedro, un company, un cop per setmana per parlar de tot. També podem fer-te companyia a casa. Si tens programada alguna operació poden venir a veure't a l'hospital. Si vols que algú t'acompanyi al metge, podem venir amb tu. Si ets en una residència i t'agradaria rebre la nostra visita, diga'ns-ho. I encara altres coses. Pensa-hi. Hi pots comptar!