Us recordem

Benvolguts amics, benvolgudes amigues, nosaltres també hem perdut alguns bons amics als qui recordem .

El  28 de desembre de 2020 ens vam aixecar amb la notícia de la mort del nostre company Ramon Plana, activista dels inicis del FAGC amb el pseudònim de “passerell”.
Sempre et recordarem. Descansa en pau.
Des dels inicis de la Fundació Enllaç, l’Alejandro Molina era una persona habitual a les activitats de l’entitat. Sovint l’acompanyava algú de la seva colla d’amics. L’Alejandro era una persona respectuosa i noble. Així el recordem.

Fa temps que Joan Pons havia deixat de treballar en el manteniment de finques. El seu caràcter lleial va fer que ara de gran comptes amb l’amistat de qui  havia esta el seu cap a la feina i la seva família. En Joan participava en les tertúlies i debats de la Fundació, expressant sempre un pensament obert i conciliador.

Marco Marchioni era expert en programes d’acció comunitària. Vàrem connectar amb ell cercant la inspiració del seu coneixement que va compartir generosament. Del seu mestratge vàrem aprendre la importància de col·laborar amb teixit associatiu del territori, reconeixent i apoderant les persones que el conformen, generant i consolidant vincles entre projectes, persones i institucions.

En Jordi Girona va trobar a la Fundació Enllaç una forma de conèixer, escoltar i estimar el seu cos. En Jordi era una de les persones que cada dimecres venia a la Fundació per fer Taitxí. Als amics i amigues que hem conegut Jordi Girona i Francesc Sullà ens reconforta haver-nos fet costat uns i unes i altres en el darrer tram de les seves vides. Depositaris, com som ara, de bons records del seu pas per la vida.

Les persones que participàveu en les caminades, coneixíeu Francesc Sullà. En Francesc va ocupar-se d’aquesta activitat quan ho va deixar l’Antoni Prades. Ho va fer amb l’única recompensa de la conversa amb amics durant una ruta a peu per la ciutat que ell havia preparat. Això és tot el que va demanar en fer-se càrrec de l’activitat.

La imatge de la capçalera, Boixos al Parc Nou d’Olot (Girona, Catalunya, Espanya).

Destaca especialment l’Arbreda monumental que està formada per majestuosos roures pènols de més de 250 anys i 25 metres d’alçada, acompanyats per boixos i grèvols.

Future75 – CC BY-SA 3.0