Us recordem

Benvolguts amics, benvolgudes amigues,
aquests dies, nosaltres també hem perdut alguns bons amics, als que volem recordar.

Les persones que participàveu en les caminades, coneixíeu Francesc Sullà. En Francesc va ocupar-se d’aquesta activitat quan ho va deixar l’Antoni Prades. Ho va fer amb l’única recompensa de la conversa amb amics durant un passeig que ell havia preparat. Això és tot el que va demanar en fer-se càrrec de l’activitat.

En Jordi Girona va trobar a la Fundació Enllaç una forma de conèixer, escoltar i estimar el seu cos. En Jordi era una de les persones que cada dimecres venia a la Fundació per fer Taitxí. Als amics i amigues que hem conegut Jordi Girona i Francesc Sullà ens reconforta haver-nos fet costat uns i unes i altres en el darrer tram de les seves vides. Depositaris, com som ara, de bons records del seu pas per la vida.

Marco Marchioni era expert en programes d’acció comunitària. Varem connectar amb ell cercant la inspiració del seu coneixement que va compartir amb nosaltres generosament Del seu mestratge varem aprendre la importància de col·laborar amb teixit associatiu del territori, reconeixent i apoderant les persones que el conformen, generant i consolidant vincles entre projectes, persones i institucions.

La imatge de la capçalera, Boixos al Parc Nou d’Olot (Girona, Catalunya, Espanya).