En el nostre Facebook

En el Facebook de la Fundació Enllaç hi publiquem regularment informacions sobre gent gran i sobre el moviment LGBTQI+ d’interès que apareixen als mitjans de comunicació. En acabar cada més, afegim en aquesta pàgina una selecció d’aquestes informacions.

Visita el Facebook de la Fundació Enllaç

Visita el Facebook de la Fundació Enllaç i consulta noticies, activitats i altres esdeveniments.

Maig-Desembre de 2021

Tant la permeabilitat de l’intestí com el tipus i la quantitat de bacteris que hi ha als budells impacten en la funció del nostre cervell i, alhora, l’estrès, la depressió o l’ansietat tenen implicacions a nivell digestiu

Las personas mayores o en situación de discapacidad y/o dependencia suelen experimentar una pérdida paulatina de sus capacidades, tanto físicas como cognitivas. Debemos adaptar el entorno de la casa y de los espacios que utilizan, así como facilitar el acceso a utensilios y dispositivos que les hagan más agradables las actividades diarias y poder protegerles, de esta manera, de posibles accidentes.

Març-Abril de 2021

• L’Agència catalana del consum publica una Guia de consum per la gent gran?

El 59% de la gent gran s’ha sentit més vulnerable arrel de l’arribada de la covid-19
. L’Observatori de la Soledat –la primera plataforma de generació i intercanvi de coneixement entorn la soledat no desitjada a Espanya– va presentar, ahir al matí, l’informe “L’impacte de la covid-19 en el sentiment de soledat no desitjada de les persones grans”. Aquest document mostra com han viscut durant la pandèmia les persones grans que ja sentien soledat abans de l’arribada de la covid-19, i ho fa mitjançant l’exposició i l’anàlisi dels resultats obtinguts de l’enquesta que es va realitzar –entre els mesos de juny i juliol de 2020– a 210 persones grans vinculades als programes socials de la Fundació Amics de la Gent Gran.

Febrer de 2021

Gener de 2021