La Fundació

Som la primera generació de lesbianes, gais, bisexuals, persones transgènere i intersexuals (LGBTI) d’edat avançada amb consciència de col·lectiu. La Fundació Enllaç també es casa teva, sigui quina sigui la teva orientació sexual, identitat o expressió de gènere. Atenen¡m a persones LGBTI, i també a les seves famílies i amistats.

La Fundació Enllaç també és casa teva.

Ara per ara som gairebé cinquanta persones que ens ocupem del dia a dia de l’entitat.  Tu també hi pot ser part d’aquest equip.

Fes-te Amiga o Amic de la Fundació. Comparteix la teva experiència i els teus coneixements amb nosaltres i amb gent com tu.

Som un fruit més de la història del Moviment LGBTI. Ajuda’ns a consolidar el projecte que tenim entre mans.

En els moments difícils de la vida sempre has trobat algú que t’ha fet costat. Ara també hi pots comptar

Oferim serveis i assessorament gratuïtament a persones amb pocs recursos econòmics. Col·laborem amb les entitats LGBTI de tot el territori. Treballem per una societat més justa i lliure d’LGBTIfòbia.

• Al menú “Compartim valors” t’expliquem el nostre origen, la missió i les àrees de acció de la Fundació.
  • Accedint al menú “Que fem” coneixeràs els serveis, programes i activitats que duem a terme.

I tot això va començar un dia com un altre, quan un vell amic, el filòleg i escriptor Ignasi Pujades, va veure una persona d’edat avançada dormint al carrer en ple hivern. No era la primera vegada que passejant trobava persones grans soles ajegues al marge d’una vorera. Aquell dia, però, va ser diferent. Va prendre una decisió.

L’Armand de Fluvià, patró de la Fundació, opina sobre el paper de l’entitat.