Forma’t, informa’t

Recursos i eines de formació i sensibilització de la Fundació per a professionals, i també per a la població en general.

Foto: Hanna Jarzabek ·"Flores de otoño"
Foto: Hanna Jarzabek ·”Flores de otoño”

En una societat heterogènia com la nostra, on hi conviuen persones amb orígens culturals diversos, ens cal promoure la diversitat com a oportunitat, i no com a problema. També la diversitat d’orientació sexual, d’identitat i d’expressió de gènere.

Formació per a professionals

Cursos per a professionals dels àmbits social i sanitari que atenen persones d’edat avançada o en situació de dependència.

Activitats de sensibilització

Dinàmiques, xerrades i altres accions adreçades a públics no professionals, que afavoreixin la convivència en la diversitat. Especialment entre persones grans.

On es fan els cursos i les activitats?

• A la teva entitat, equipament o empresa.
  • A la seu de la Fundació, en un espai amb l’equipament necessari per a formació.

Has de saber que…

En triar un curs o una activitat de sensibilització de la Fundació, persones LGBTI d’edat avançada se’n beneficien directament i indirecta. A més, amb el curs us oferim:

1. Rebre els materials informatius per a professional que editem.
  2. Cercar a través nostre recursos d’altres entitats LGBTI.
  3. Comptar amb la Fundació com a entitat de mediació.
  4. Sol·licitar els serveis del programa d’Acompanyament, Assessorament i Acollida de la Fundació per als vostres usuaris i usuàries. Un exemple, trucades o visites planificades per part del nostre voluntariat.
informacio@fundacioenllac.cat
formacio@fundacioenllac.cat
Autoria: la Fundació
Hanna Jarzabek, l'autora de les fotografies
Les fotografies que apareixen a les pàgines de «Forma't, informa't» són obra de Hanna Jazabek. Va néixer a Polònia i l'any 2008 va decidir instal·lar-se a Barcelona. La Hanna ens va visitar per explicar-nos que volia fotografiar persones grans LGBT. El resultat d'aquella idea, «Flores de otoño», supera les expectatives generades en conèixer treballs seus anteriors. Jarzabek. Aconsegueix imatges belles, que reflecteixen emocions. Retrata gestos quotidians. Són relats. Abans de fer una fotografia parla amb la persona. Es presenta. Torna un altre dia. I encara un altre. Així sorgeix el retrat. L'autora ha muntat les imatges i n'ha fet un documental. Veiem la persona en el seu entorn més íntim, i sentim la veu de cada protagonista. L'exposició i el documntal «Flores de otoño» de Hanna Jarzabek no paren d'exhibir-se arreu. I tenen molt recorregut encara. Li agraïm que ens hagi cedit aquests retrats.