Compartim valors

Defensem la dignitat de les persones LGBTI,, i especialment les d’edat avançada o dependents, vetllant que no rebin tractes discriminatoris per raons de l’orientació sexual o d’identitat i expressió de gènere.

Suport i solidaritatLa Fundació Privada Enllaç es va crear el 12 de març de 2008  pel compromís  d’una vintena de persones vinculades i simpatitzants del moviment LGTBI.

Va néixer amb la missió de donar suport a les persones LGBTI que amb independència de les causes (deteriorament per envelliment, malaltia, desarrelament o discriminació) es trobin en situacions de vulnerabilitat, dependència o incapacitació.

La “Carta de valors” de la Fundació Enllaç.

Desenvolupem quatre àrees d’acció:

• Acollim, assessorem i acompanyem. Volem que les persones grans LGTBI, en situació de vulnerabilitat o dependència, sàpiguen que tenen algú al costat, i que mai més se sentin soles. Defensem els teus interessos davant els proveïdors de serveis.
  • Promovem eines i recursos per al benestar i l’autonomia personal. Difonem i t’ajudem a utilitzar els recursos socials i  instruments legals que ens permeten decidir com volem viure i el tracta que voldrien rebre si arriba un moment en que no puguem expressar prou bé la nostra voluntat.
  • Impulsem el coneixement de la realitat de les persones LGBTI, i en fem difusió. Participem activament en estudis científics, desenvolupem programes de formació per a professionals,i  fem activitats de sensibilització. Estem atens i atentes a la qualitat dels serveis que s’adrecen a les persones grans o en situació de dependència,
  • Som un espai de trobada, i de relació. Les activitats de la Fundació, tenen com a objectiu, genèric, més enllà del propi de l’activitat, afavorir la relació entre les persones i la cura pels altres.

En Joan-Andreu Bajet ens diu que la Fundació Enllaç és un instrument del Moviment LGBTI.

Som membres de…

• Consell Municipal de Lesbianes, Gais, Trans, Bisexuals i Intersexuals de Barcelona Ajuntament de Barcelona.
  • Consell Nacional de Lesbianes, Gais, Bisexuals, Transgènere i Intersexuals. Generalitat de Catalunya.
  • Consell de la Gent Gran de Catalunya. Generalitat de Catalunya
  • Pride Barcelona
  • Federació Plataforma d’Entitats LGTBI de Catalunya. (En tramitació)

Acreditacions

• Núm. 2492  de Registre de Fundacions. Generalitat de Catalunya.
  • Núm. E04956 de Registre d’Entitat Privada d’Iniciativa Social. Generalitat de Catalunya.
  • Núm. S08543  de Registre d’Entitats, Serveis i Establiments Socials: “Servei d’Acollida, Assessorament i Acompanyament de persones LGBTI”. Generalitat de Catalunya.