Calaix d’eines

Informacions i recursos útils per a persones LGBTI sobre com abordar els diversos àmbits de la vida quotidiana.

Cajón de herramientas

Temes legals

Avui disposem d’eines legals per garantir que es respectaran les nostres decisions si ens trobem en una situació d’incapacitat per expressar-nos. I altres temes legals.

Salut i benestar

Els temes de salut són un dels indicadors que sobresurten en els estudis que comparem la població LGBTI respecte la mitjana de tota la població en general. La informació és el primer pas de la prevenció.

Habitatge

Les nostres necessitats canvien amb els anys. Potser també el lloc on vivim ara hagi de canviar o adaptar. Quines alternatives de rehabilitació de l’habitatge o d’habitatge necessiten les persones grans? Quines opcions poden ser les més adients per a cada situació de les persones LGBTI?

Diners

Informació, conceptes i principis bàsics de finances, banca, assegurances, pensions, patrimoni i economia, que hauríem de conèixer. Us oferim la possibilitat de rebre un assessorament competent i de confiança per a millor gestionar el vostre patrimoni al servei del vostre benestar al darrer tram de la vostra vida.

Cultura LGBTI

Símbols, diades, moments històrics, fites legislatives, musiques, pel·lícules… El que sabem, o no, sobre lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, transgènere i les diferències de desenvolupament sexual. I sobre la cultura LGBTI.

Miscel·lània

Temes legals, salut, habitatge, diners, cultura. Què hi falta? Hem reservat un petit espai per a totes les  coses que hi falten.

Recull del Facebook de la Fundació

En el Facebook de la Fundació anem acumulant al llarg del temps un bon nombre de notícies i referències sobre les persones d’edat avançada i el Moviment LGBTI. Mensualment, reunim aquestes referències en un document. Els pots trobar aqui!

En Joan-Andreu Bajet creu que les persones LGBTI han establert al llarg de la vida unes estratègies de supervivència molt autònomes que les duu a estar més preparades que la resta de la població per afrontar amb enteresa els reptes propis de l’edat adulta i la vellesa.