Recursos per a persones grans LGBTI

Informacions i recursos útils per a persones LGBTI sobre com abordar els diversos àmbits de la vida quotidiana.

Cajón de herramientas

En clau de futur

Avui disposem d’eines legals per garantir que es respectaran les nostres decisions si ens trobem en una situació d’incapacitat per expressar-nos. I altres temes legals.

Salut i benestar

En les enquestes, els indicadors de salut de les persones LGBTI solen presentar diferències respecte a la mitjana de la població. Prevenir és a les teves mans.

Convivència i habitatge

Les nostres necessitats canvien amb els anys. També les nostres necessitats d’habitatge evolucionen, Quines són les prioritats en l’habitatge per a la vida en edats avançades? Comptem amb ajudes per reformar el nostre habitatge i adaptar-la a les nostres noves necessitats? Existeixen models alternatius d’habitatge i convivència entre la propietat o lloguer individual i la vida en una residència. Quines opcions poden ser les més adequades per a cada situació de les persones LGBTI?

Economia personal

Protegir teus béns i patrimoni. Estem a temps de conèixer la informació, conceptes i principis bàsics de les finances, banca, assegurances, pensions, patrimoni i economia. Us oferim la possibilitat de rebre un assessorament competent i de confiança per a millor administrar el seu patrimoni a el servei del seu benestar en l’últim tram de la seva vida.

Món LGBTI

Símbols, diades, moments històrics, fites legislatives, musiques, pel·lícules… El que sabem, o no, sobre lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, transgènere i les diferències de desenvolupament sexual. I sobre la cultura LGBTI.

La VideoTeca

Vídeos, però també llibres, podcasts  i altres materials de referència.

Recull del Facebook de la Fundació

En el Facebook de la Fundació anem acumulant al llarg del temps un bon nombre de notícies i referències sobre les persones d’edat avançada i el Moviment LGBTI. Mensualment, reunim aquestes referències en aquesta pàgina del nostre web

En Joan-Andreu Bajet creu que les persones LGBTI han establert al llarg de la vida unes estratègies de supervivència molt autònomes que les duu a estar més preparades que la resta de la població per afrontar amb enteresa els reptes propis de l’edat adulta i la vellesa.