Els teus diners

•  10 € ens ajuden a mantenir el programa de voluntariat de visites a domicili i acompanyament.
  •  Amb 30 € oferim assessorament psicològic, social o legal confidencial i gratuït a una persona amb escassos recursos econòmics.
  • Amb 50 € organitzem alguna de les prop de 50 activitats regulars de la Fundació, o alguna de les més de vint de puntuals que fem cada any.
  • Amb 100 € planifiquem i distribuïm de  materials de difusió i sensibilització a entitats i locals LGBTI, a Casals de gent gran i Centres d’Atenció Primaria.
  • Amb 200 € podem oferir assessorament psicològic, social o legal gratuït a 5 persones que ho necessitin.
  • Amb 375 € realitzem un mòdul de formació gratuït per a 25 professionals d’atenció a persones grans o en situació de dependència.
  • Amb 2.200 € podem posar en marxa cinc cursos de quatre hores de durada, editar els materials de difusió d’una nova campanya de difusió o produir materials audiovisuals.

Tria el teu donatiu

Saps que els donatius a la Fundació Enllaç tenen avantatges fiscals?