Ateneu Enllaç: “Espai de debat i reflexió”

L’Espai de debat i reflexió és una trobada mensual oberta, d’acollida i respectuosa, conduida per Josep-Anton Fernàndez.

Volem promoure l’intercanvi de punts de vista i construir plegats un discurs de i per a la gent gran LGTBI en un entorn amable i segur.

Cada trobada comença amb una introducció breu del tema que es tracta, i que es va acordar entre totes les persones assistents en la  sessió anterior.  De la introducció se n’ocupa en Josep-Anton Fernàndez, com a responsable de l’activitat i moderador del debat. El text que prepara en Josep-Anton  sol acabar amb una pregunta que dóna peu al debat.

I, quins temes hi tractem? Alguns exemples: l’amistat, l’amor, la soledat volguda i no volguda, els viatges, les relacions entre generacions, la relació amb un/a mateix/a, què podem fer per muntar-nos-ho millor cada dia, els nostres cossos, la prostitució, el masclisme tòxic, l’empatia, l’envelliment… Vina, participa-hi i proposa tu també el tema del qual  t’agradaria parlar.

És així, amb l’intercanvi d’opiniosa,  sense judicis, com plegats consensuem idees sobre l’edat adulta de les persones madures LGBTI.

Breument

Espai de debat i reflexió
Amb Josep-Anton Fernàndez
El primer dijous de cada mes.
De les 19:00 a les 20:30
(Consulta l’Agenda)

• A l’Espai Enllaç de la Fundació
    • (TANCAT mentre durin les restriccions per la pandèmia)
  • Virtualment a través de la plataforma Jitsi
    • (Actualment l’Espai de debat i reflexió se celebre exclusivament en línia a través de la plataforma de videoconferència Jitsi)

Una activitat organitzada per l’Ateneu de la Fundació Enllaç

Saps…

Quí és Josep-Anton Fernàndez?
Investigador, crític, poeta i professor de Llengua i Literatura Catalanes de la Universitat Oberta de Catalunya. És doctor en Llengües Modernes per la Universitat de Cambridge. Fins al 2006 va ser professor de literatura i cultura catalanes i cap de la secció d'Estudis Hispànics a Queen Mary, Universitat de Londres, on també va crear i dirigir el Center for Catalan Studies. Ha publicat nombrosos articles sobre literatura, cultura, cinema i televisió catalans en diverses revistes internacionals i nacionals, i és autor del llibre Another Country: Sexuality and National Identity in Catalan Gay Fiction i coordinador dels volums El gai saber: Introducció als estudis gais i lèsbics, així com Calçasses, gallines i maricons: Homes contra la masculinitat hegemònica, amb Adrià Chavarria.