Ateneu Enllaç: “Cadascú compta, cadascú ens ho conta”

Un grup de conversa en-línia amb el psicoanalista Arseni Maximov. Per participar en l’activitat -gratuïta- t’hi has e subscriure. T’ho expliquem.

"cadascú compta..." és com aprendre a caminar

Cadascú compta, cadascú ens ho  conta és una activitat  dirigia a persones LGTBI de més de 50 anys i té com a objectiu ajudar-nos a superar les distàncies en las relaciones interpersonals, promoure l’empatia entre nosaltres i així facilitar  la creació d’una  xarxa comunitària d’amistat responsable.

Arseniy Maximov en un dels seus berenars col·loqui a la Fundació

T’hauràs adonat que a l’Ateneu Enllaç tenim espais per debatre, per fer tertúlia, col·loquis, espais de divulgació, però faltava una activitat on cadascú pugui parlar d’un mateix, d’una mateixa.

En aquest encontra, cada persona compta, i tothom ens conta: les teves experiències, el que penses, els somnis, les esperances, les fantasies, la vida, les pors i les alegries. Pots compartir amb altres els què has viscut, sentit, pensat, sense ser jutjat, i sense que hagis de jutjar ningú. És un grup de persones que volen trencar la boira de la soledat obrir-se als altres i a un/a mateix/a; expressar-nos, escoltar-nos, conèixer-nos i entendre’ns.

Cadascú compta… és un espai conduit pel psicoanalista Arseni Maximov, que com potser ja saps ha conduit altres activitats de la Fundació Enllaç, amb una bona acollida per part de les persones que hi heu participat. De nou li hem d’agrair el seu compromís i generositat

• Les reunions es fan els tercers dimarts de cada mes. Mentre duri la pandèmia les farem on-line.
  • És una activitat gratuïta, i amb un grup reduït de persones, però…
  • Cal que t’hi inscriguis per participar-hi.

I si encara et queda algun dubte sobre si participar-hi, sàpigues que t’hi estem esperant. Sí! T’hi esperem.

Quan comença el primer grup?

Tenim previst que la primera reunió tingui lloc dimarts 20 d’abril a les 18:00 hores.

Com m’hi puc inscriure?

Fes-nos arribar un correu, truca’ns per telefon o envia’ns un missatge de WhatsApp. Digues que vols formar part del grup de conversa “Cadascú compta”.  T’avisarem i ja et direm om t’hi pots connectar.

T’hi esperem amb molta il·lusió!

Breument

Cadascú compta, cadascú ens ho conta
Amb: Arseni Maximov
El tercer dimarts de cada mes (A partir de l’abril de 2021)