Enllaç Trans

Bandera trans
Coneixes la bandera trans*?

Puc trobar persones TRANS* a la Fundació?

Sovint ens visiten persones trans*, i també assisteixen a les activitats de la Fundació. Com a entitat,  oferim un espai per a persones trans*, grans, intergeneracional.

Enllaç Trans vol ser un punt de trobada particular, diferent al de les activitats de les associacions trans que ja existeixen, un lloc pensar i compartir com voldrem viure en el darrer tram de la nostra vida, que ens cal o ens caldrà, què n’esperem, i com poder ser feliços i felices.

En volem parlar entre nosaltres, i amb les persones que ens fan costat, de totes les edats, transgènere o no. Ara per ara, el grup no té un dia assignat de trobada, però podem establir un calendari regular en el moment que ho creguis oportú. Truca’ns o escriu-nos un correu i en parlem.

informacio@fundacioenllac.cat
Fina Campàs
Al llarg dels anys m'he adonat que vaig prendre la decisió que havia de prendre. Avui, les dones i els homes transsexuals i transgènere ho tenen una mica millor que quan jo vaig començar. Però les inquietuds no són massa diferents. Ara, en aquest moment de la vida em faig altres preguntes. Potser les mateixes que tu.