Taller de Tai-txi

Poques activitats uneixen persones de totes les edats i condicions físiques, a més d’oferir a qui les realitza beneficis provats per a la salut física i el benestar mental. El Tai-txi i el Txi Kung ho aconsegueixen.

Anunci de Tai Txi a la Fundació.
L’art del moviment suau.

La Blanca Oriol ha fet de la seva passió personal per aquestes tècniques la seva professió. La Fundació li va demanar si volia fer un taller.

La mestra combina diverses disciplines que ha après al llarg dels anys: el Tai-txi, Txi Kung, automassatges, estiraments i exercicis dinàmics de control i equilibri.

«Quan el cos està relaxat, la ment i la respiració es calmen. Llavors sorgeix una increïble sensació d’assossegament i benestar», ens diu.

Cada dijous
De 9:00 a 10:00 hores
A la Fundació Enllaç

Autoría: la Fundació