Tallers de taitxí i txikung

Poques activitats uneixen persones de totes les edats i condicions físiques, a més d’oferir a qui les realitza beneficis provats per a la salut física i el benestar mental. El taitxí i el txikung ho aconsegueixen.

Anunci de Tai Txi a la Fundació.
L’art del moviment suau.

A la Fundació Enllaç pots practicar taitxí. T’oferim dos tallers, a càrrec de Blanca Oriol:

• Cada dimecres a les 11h del matí: per a principiants i gent gran amb mobilitat reduïda.
  • Cada dijous a les 09h del matí: per a persones que ja coneixen la taula de moviments.

La Blanca Oriol ha fet de la seva passió personal per aquestes tècniques la seva professió. La Fundació li va demanar si volia fer un taller.  En les seves classes combina diverses disciplines que ha après al llarg dels anys: el taitxí, txikung, automassatges, estiraments i exercicis dinàmics de control i equilibri.

«Quan el cos està relaxat, la ment i la respiració es calmen. Llavors sorgeix una increïble sensació d’assossegament i benestar», ens diu.

Per informació i inscripcions,
informacio@fundacioenllac.cat

Autoría: la Fundació
Sobre Blanca Oriol