11/2014 Eradicant l’homofòbia

A Catalunya, la Llei 11/2014 estableix un marc jurídic per garantir els drets de les persones LGBTI i per eradicar la discriminació per orientació sexual i identitat de gènere.

L'homofòbia ha estat el tema de múltiples reivindicacions i campanyes.

La Llei 11/2014, del 10 d’octubre, garanteix els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgènere i intersexuals i té com a objecte eradicar l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia.

La llei estableix les condicions per a garantir els drets de les persones LGBTI, facilitar-ne la participació i representació en tots els àmbits de la vida social i, promoure la superació dels estereotips socials.

També s’hi remarca la necessitat de realitzar accions directes en els àmbits de benestar (salut, educació, serveis socials, justícia, etc.) per garantir la igualtat de tracte.

Formació

Si la teva entitat vol conèixer a fons aquesta llei, les seves implicacions,  l’aplicació, els límits i els procediments  de denuncia, t’interessa el mòdul de formació que ofereix la Fundació Enllaç.

• 11/20141: Eradicant l’homofòbia (Durada: 2 o 4 hores)

Docent principal

Ricardo de la Rosa. Advocat amb experiència docent. Com expert en temes LGTBi va participar en les sessions de treball d’elaboració de la Llei per a eradicar l’homofòbia. És vicepresident de de la Comissió per la Igualtat de Drets dels Nous Models de Família del Col·legi d’Advocats de Barcelona i és Secretari de la Fundació Enllaç.