Pride Barcelona 2018: persones refugiades LGBTI

Pride 2018 Barcelona

En més de 80 països una cosa tan normalitzat aquí com ser LGTBI, enamorar-se d’algú del teu mateix sexe o atrevir-se a ser un mateix és motiu de persecució, tortura, presó i fins i tot intents d’assassinat

“Moltes persones en aquesta situació tenen com a única sortida fugir i demanar asil en un altre país a la recerca d’un futur millor. Sabies que algunes d’aquestes víctimes estan refugiades a Barcelona? Aquesta és la realitat i no podem mirar cap a un altre costat. Les persones refugiades LGTBI necessiten recursos, suport psicològic, aprendre una llengua, entendre la nostra cultura, companyia … i estan molt a prop teu.”

Aquest text apareix al portal web del Pride Barcelona 2018. Efectivament, el Pride  Barcelona d’enguany s’ha proposat visibilitzar la realitat de les persones LGBTI refugiades.

El village

El Pride Barcelona 2018 se celebre els dies 29 i 30 de juny a l’Avinguda Maria Cristina. Hi serem. Visita’ns!

La rua

Dissabte dia 30 a les 17 hores es farà la tradicional rua reivindicativa.

Tota la informació, aquí!

Anunci de la Fundació Enllaç en suport a les persones refugiades LGBTI