Ed Sedarbaum

Ed Sedarbum
Ed Sedarbaum

Ed  Sedarbaum va visitar-nos en la seva estada per vacances a Barcelona aquest any 2017. L’Ed és  el principal responsable i inspirador del grup Rainbow Seniors del comptat de Berkshire (Massachusetts, Estats Units).

El valor de l’acció comunitària

Els Estats Units, com d’altres països anglosaxons, tenen organitzacions LGBTI importants, sovint amb representació a diversos estats. Davant d’aquestes grans organitzacions,els sèniors de l’Arc de Sant Martí de Berkshire són un grup petit .

L’associació, diu l’Ed, posa en pràctica alò tan simple de “ tenim  cura els uns dels altres, homes i dones, siguem LGBTQ o no“.” Tothom és ben rebut a la nostra petita associació“, diu Sedarbaum.

El lema de l’associació que inspira Ed Sedarbaum és “gaudint dels millor anys de les seves vides”.

Del web de Rainbow Seniors

Rainbow Seniors  és un programa que presta serveis a les persones gais, gais, bisexuals i transsexuals i els seus aliats que viuen al comtat de Berkshire, Massachusetts.

Ofereix oferirà activitats i serveis  en espais segurs i segurs on es respecti la privadesa de tots.

Per obtenir informació actualitzada sobre la nostra programació, visitieu el seu Facebook