Estrena de Tribuna Oberta amb un debat sobre residències i COVID19

L’amic Joan Sebastià, el conductor de la tertúlia de la Fundació Enllaç “Te i simpatia“, ha tornat a la Fundació amb “Tribuna Oberta“, un debat virtual que cada darrer dijous de mes. La primera sessió de la nova activitat -dijous 29 d’octubre- ha estat un debat sobre les residències durant la pandèmia amb el títol “Residències: un bé a preservar o eliminar“. El debat ha comptat amb la presència d’Elena Estrada de Metges Sense Fronteres (MSF), entre altres convidats.

Metges Sense Fronteres ha donat suport a residències de tot l’estat espanyol en el moments més crítics del sector i n’ha fet un informe que podeu consultar al seu lloc web.

Joan Sebastià ha conduit en els darrers cinc anys la tertúlia de la Fundació Enllaç “Te i simpatia“. Amb la pandèmia de la COVID19 es va anular l’activitat, com moltes altres de caràcter presencials. En tornar de l’estiu ell mateix va proposar  un nou de debat, però virtual. Aixi va néixer “Tribuna Oberta“.

ET SUGGERIM

Escolta en la nostra videoteca el webinar organitzat pel consultor en temes de gent gran Stephan Biel on s’hi presente tres experiències a Europa de serveis a la gent gran durant la pandèmia.