“Crónicas” es pregunta com viuen les persones grans LGBT

L'equip de reporters del programa Crónicas de TVE a la seu de la Fundació

Un equip del programa Crónicas de TVE ha visitat la Fundació Enllaç (20 de juny de 2017) per conèixer la tasca de l’entitat i enregistrar algunes entrevistes que s’emetran en un programa dedicat a les persones grans LGBT. El programa surt en antena dilluns dia 25 de setembre de 2017 per La 2 de Televisió Española, a les 23:40.

Crónicas és un programa de reportatges  dels Servei Informatius de TVE d’una hora de durada que s’emet des de fa quinze anys, primer en el canal 24Horas i des de ja fa nou anys també per La2.

Que se n’ha fet d’aquells joves gais i lesbianes del 77?

Enguany es commemora  els 40 anys de la primera manifestació a favor dels drets de gais, lesbianes i transgènere a Espanya. L’equip de Crónicas es va preguntar què se n’havia fet d’aquells joves que van organitzar la manifestació el 1977, com viurien avui. a gent.  Així és com varen decidir dedicar un programa a les persones grans LGBTI d’edat avançada.

Les entrevistes

Carmen Bonet del programa Crónicas parla amb J.A. Bajet i Josep Maria Raduà de la Fundació moments abans d'enregistrar una entrevista.
Carmen Bonet del programa Crónicas parla amb J.A. Bajet i Josep Maria Raduà de la Fundació moments abans d’enregistrar una entrevista.

Carmen Bonet, redactora de Crónicas, ha parlar amb el president de la Fundació Joan-Andreu Bajet i amb el patró Josep Maria Raduà, entre altres persones. El programa també ha enregistrat les opinions dels responsables de la Fundación 26 de Diciembre de Madrid, que van facilitar el contacte de l’equip del programa amb Enllaç.