La Mediateca de l’Ateneu

Amb l’any nou, estrenem una nova pàgina. Aquí hi trobaràs vídeos i podcast d’activitats que organitza l’Ateneu Enllaç.

Cicle L’homosexualitat en la història

Cicle de conferències-col·loqui a càrrec de l’estudiós de la història Rodolfo Vargas, presentat pel professor de filosofia i físic Daniel Sànchez i Saumell. (Més avall, referències bibliogràfiques)

L'Ateneu de la Fundació Enllaç "En Podcast"
Visita el nostre canal d’IVOX L’Ateneu de la Fundació Enllaç “En Podcast”

Subscriu-te al nostre canal d’IVOX per accedir a tots els àudios immediatament

Ja pots escoltar el capítol 9. Conferència del dijous dia 14 d’octubre de 2021

1.- L’Homosexualitat a la Grècia i Roma antigues.

2.- L’homosexualitat en el món medieval (1a. part): La transició de l’època clàssica a l’Edat Mitjana

3.- L’homosexualitat en el món medieval (2na. part): Velles i noves idees

4.- L’homosexualitat en el món medieval (3ra. Part): S’encenen les fogueres de Sodoma

5.- L’homosexualitat, l’humanisme i el  Renaixement (Maig de 2021)