EntreNosALTRES: “La generació silenciosa”

Póster del documental "La generació silenciosa" de Ferran Navarro-Bertràn / Póster del documental "La generación silenciosa"

La 6na Setmana LGTBI NosALTRES que organitza el Centre Cultural de la Sagrada Família i la Biblioteca Josep Maria Ainaud de Lasarte se celebre a diferència d’altres edicions del 12 al 18 de desembre. La Fundació hi participa en el col·loqui del dia 5 sobre el documental La generació silenciosa.

Armand de Fluvià, nomenat president honorífic de la Fundació Enllaç

L’activista en defensa dels drets de les persones LGTBIQ+ Armand de Fluvià ha estat nomenat president honorífic de la Fundació Enllaç. L’any 2008, ell va ser una de les vint-i-dues persones que van constituir l’entitat de la qual n’ha estat patró des de llavors.

Continuar llegint “Armand de Fluvià, nomenat president honorífic de la Fundació Enllaç”