Orgulloses, poderoses i visibles

Pride 2022

La celebració de l’Orgull Barcelona 2022 ha tingut com a motiu el lema “Lesbianes visibles i poderoses”. Els col·lectius LGBTIQA+ mantenen viu així  el moviment social a favor de les dones que es va expressar al carrer el 8 de març de l’any 2016 reivindicant la diversitat afectiva, sexual i de gènere. Els actes principals del Pride d’engany s’han celebrat divendres 24 i dissabte 25.

Continuar llegint “Orgulloses, poderoses i visibles”

Experiències de gent gran LGBTI. Què en sabem?

Conferència col·loqui "Experiències de gent gran LGBTI" / Conferencia-coloquio "Experiencias de personas mayores LGBTI" con el ponente Joan Casas

Al llarg dels prop de 15 anys d’existència la Fundació Enllaç hem adquirit experiència de primera mà sobre les experiències, expectatives i la situació de les persones LGBTI a la maduresa. I hem decidit difondre el nostre coneixement en una conferència-col·loqui.

Continuar llegint “Experiències de gent gran LGBTI. Què en sabem?”