Un Euro al mes

Tothom ha de poder de col·laborar amb una iniciativa social sigui quina sigui la seva capacitat econòmica. Amb un euros cada mes -12 euros l’any- afirmes el teu compromís amb els objectius de la Fundació.

Amb petits gestos es poden realitzar grans canvis. Amb un euro,  no es pot fer gran cosa. Però, i si aconseguíssim que 200 persones fessin un donatiu de 1 Euro al mes?

Aquesta idea ha inspirat «Teaming», un web per recaptar fons per a causes socials a través de microdonatius.  La teva aportació té un alt valor simbòlic a favor de les persones grans LGTBI.

Vols saber què fa la Fundació Enllaç a favor de les persones grans LGTBI?

• Fem acompanyament i oferim assessorem legal, social i psicològic.
  • Promovem i donem suport a les iniciatives legals a favor dels drets de les persones grans LGTBI.
  • Fem activitats d’enllaç social i culturals presencials i virtuals per a persones grans (Ateneu Enllaç)
    Organitzem petits grups d’enllaç social responsable.
  • Fem formació a entitats especialitzades en gent gran.

T’hi apuntes?

És molt fàcil

Aquí tens una guia detalla de com fer-ho!

Guia pas a pas sobre com fer un microdonatiu a la Fundació a través de «Teaming»

SOLIDARITAT a l'abast de totes les butxaques

A més a més,…

…saps que els donatius a la Fundació Enllaç desgraven?

Així és! Els teus donatius tenen una desgravació a la teva declaració de la renda.

• Els primers 150 euros de totes les teves donacions desgraves el 80%.
  • A partir de 150 euros la desgravació és del 35%.
  • A més, si col·labores per tercer any consecutiu amb la mateixa entitat i amb una quantitat de diners igual o superior, desgraves un 40%
  • La deducció té un límit del 10% de la base liquidable.

A tu, i a Teaming, gràcies!:

Donatiu per Teaming