Acollida i acompanyament

Assessora’t amb a treballadora social de la Fundació Enllaç sobre els recursos públics i privats d’atenció a les persones grans. Troba suport i companyia.

Fotografia de Joan Sebastià

Al llarg dels anys hem anat detectant quines són les qüestions que mes preocupen i interessen a les persones que s’adrecen a la Fundació. Per aquest any 2021 ens hem proposat desenvolupant la cartera de serveis de la Fundació Enllaç. Això és, un catàleg detallat amb més de 50 gestions i assumptes sobre els quals et podem ajudar o assessorar.
Icona serveisT’oferim suport a gestions amb les administracions públiques, informació sobre recursos públics i privats adreçats a les persones grans o en situació de dependència temporal o permanent, campanyes de salut, campanyes i alertes de seguretat,  habitatge i formes alternatives de convivència.

Servei d’acompanyament

Sovint amb l’edat es redueix el nostre cercle d’amistats. Però això no vol dir que hagis d’estar sol o sola. Des dels inicis de la Fundació tenim un servei d’acompanyament telefònic. D’altra banda, també et podem acompanyar a les visites mèdiques, visitar-te a l’hospital o a la residència on visquis.

De tot això et pot informar Paula Rodríguez, treballadora social, responsable del programa d’Acollida i acompanyament.

Com concertar una visita amb la treballadora social?

És molt fàcil. Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu. O  Contacte per

Telèfon:  93 457 37 39
Correu electrònic: informacio@fundacioenllac.cat

Programarem la trobada amb la treballadora social de la Fundació, Paula Rodríguez.

Xerrades informatives

Un cop al mes, la Paula organitza una xerrada a la Fundació -ara en format virtual, per la pandèmia- per divulgar temes de la seva àrea de treball.

On som?
C/ Rosselló 328, baixos
08025 Barcelona
Som molt a prop del Passeig de Sant Joan, per sobre de la Diagonal, entre els carrers Roger de Flor i Nàpols.

Quin horari habitual fem?
Cada  dia, de dilluns a divendres
De les 17:00 a les 21:00 hores.

I no oblidis donar-nos la teva opinió de forma anònima una vegada resolt el tema de la teva consulta. Després de rebre el servei pots fer un donatiu voluntari.

Sobre la imatge de la capçalera
Autor: Joan Sebastià

Mural de l’artista Keith Haring a Barcelona. Haring va morir de la Sida al anys 90. L’any 1982 va fer un mural a Nova York que en anys posteriors reproduiria a altres ciutats, com Paris, Berlín, Pisa i també a Barcelona (l’any 1989).

Paula Rodríguez
Sóc treballadora social i et puc ajudar a cercar recursos socials si creus que ho necessites. Però també et podem oferir altres serveis. Hi ha un grup d'amigues i amics de la Fundació Enllaç que reben trucades del Mario o d'altres companys un cop per setmana. .També et podem acompanyar a les visites mèdiques o visitar-te a l'hospital. Si ets en una residència i t'agradaria rebre la nostra visita, diga'ns-ho. I encara altres coses. Pensa-hi. Hi pots comptar!