La Mediateca Enllaç

Amb l’any nou, estrenem una nova pàgina. Aviat, aquí hi trobaràs vídeos i podcast de la Fundació Enllaç.

“L’Animal que parla”, poemari de Josep-Anton Fernàndez.

L’escriptor Biel Mesquida presenta el darrer poemari de Josep-Anton Fernàndez, amic de la Fundació i professor de la UOC, L’Animal que parla. La presentació s’ha fet en un acte retransmès pel canal de YouTube de l’entitat.

Dia de la dona (2021)

El Dia Internacional de la Dona, la porta metàl·lica de la Fundació es va convertir en el tapís per un graffiti que celebre el poder de les dones LBT.

Un testimoni impressionant

Les paraules d’Enrique Nebot ens commouen. Després d’uns anys d’angoixa pel diagnòstic d’una malaltia terminal, va posar ordre als seus assumptes. Ara espera, serè!

Temps de solidaritat

La treballadora social de la Fundació Enllaç, Paula Rodríguez ens parla la Fundació en temps de pandèmia

Altres mediateques al web de la Fundació

La Mediateca de l’Ateneu

És aquí on podràs accedir els vídeos i els podcast de les activitats que organitzem sota el paraigues de la l’Ateneu Enllaç.

La VideoTeca

A l’apartat de Recursos per a persones LGTBI hi trobaràs vídeos i altres materials audiovisuals d’entitats que mereixen la nostra confiança i que pensem que et poden interessar