Un estiu de pel·lícula

Si ets d’aquelles persones que enyoren parlar de les pel·lícules en sortir del cinema, et prometem un estiu de pel·lícula.

La huella, Vatel, Los chicos de la banda, Manual d’amore i Trafic. Aquest són els títols -i segurament un parell més- que et proposem pel CineForum d’estiu de la Fundació.

Cal dir que els títols han estat seleccionats per algunes de les persones habituals del CineForum.

El CineForum se celebre els dijous a les sis de la tarda. Es preveu acabar l’activitat a dos quarts de nou del vespre.

I recorda que…

…d’acord amb el protocol del PROCICAT, l’aforament a la sala d’actes de la Fundació Enllaç és menor del que és habitual. Us recomanem que us inscriviu amb un correu electrònic a informacio@fundacioenllac.cat.