29è Memorial Internacional de la Sida

Cartell Memorial de la Sida 2022

Un any més, Projecte dels NOMS commemora del Memorial Internacional de la Sida a Barcelona. Aquest 29è Memorial tindrà lloc el dissabte 21 de maig, a les 12 del migdia, al Memorial Permanent de la Sida a Barcelona, situat al Jardí d’Aclimatació de Montjuïc (Av. de l’Estadi s/n, entre l’Estadi Olímpic i les Piscines Picornell).

L’origen

Des de 1994, per iniciativa de la nostra entitat, Barcelona s’ha sumat cada any, de manera ininterrompuda, a aquesta iniciativa internacional impulsada el 1983 per la comunitat gai a San Francisco i Nova York davant l’onada de devastació provocada per la sida.

Memòria i persistència

Sota el lema “Memòria i Persistència”, recordem les persones desaparegudes a conseqüència d’aquesta pandèmia, honoren la seva memòria i promovem la sensibilització social sobre el VIH i la sida.

Com sempre, el Memorial comptarà amb una destacada representació del nostres àmbits polític, social i cultural. La Fundació Enllaç hi serem!

Logos organitzadors Memorial de la Sida 2022