17M: Contra l’LGTBIfòbia

El 17 de maig es commemora el Dia Internacional contra l’LGBTIfòbia. Entitats i ajuntaments de tot el territori organitzen actes al voltant d’aquesta data. Consulta el web del teu ajuntament per conèixer les accions que s’hi fan!

• Sabadell ventila els armaris
  • Què ses farà a Barcelona el 17 de maig?
  • Un documental de l’homofòbia com a pandèmia global de la televisió pública d’alemanya, DW (doblat al castellà)

Ventilant els armaris (Sabadell)

Enguany destaquem la iniciativa de l’Ajuntament de Sabadell que ja fa uns anys organitza “Ventila els armaris“, un programa d’activitats que s’inicia el Dia Internacional contra l’homofòbia i acaba el Dia de l’orgull LGTBI. La Fundació Enllaç hi participa en una taula rodona sobre persones grans LGTBI.

Barcelona, contra l’homofòbia.

Dilluns, 17 de maig, a les 12.00 hores, es fa la lectura del manifest conjunt de les entitats LGTBI de la ciutat de Barcelona. Enguany se centra en l’abordatge de la violència LGTBI-fòbica des d’una perspectiva interseccional. La lectura es farà a la superilla de Sant Antoni (cruïlla dels carrers comte Borrell i Parlament).

A partir de les 18.00 hores, el canal de YouTube del Centre LGTBI d Barcelona retransmetrà la taula rodona Aliances BiBolleres: Visibilitzant violències, generant espais de sororitat i resistència”. Es vol denunciar la invisibilització de les violències bifòbiques i els estereotips que encara pesen sobre la bisexualitat. L’acte disposarà de servei d’interpretació en llengua de signes catalana gràcies a la col·laboració del Casal Lambda.

Homofòbia pandèmia global.

El passat mes de març (221), la televisió pública d’Alemanya, DW, presentava un documental sobre l’homofòbia com una pandèmia global. Es pot veure -doblat al castellà-, al canal de la DW de YouTube

Altres informacions