Les agressions homòfobes mereixen resposta

¿Hem d’acceptar com a normal, sense cap resposta, que en el primer semestre de l’any 2021 l’Observatori contra l’homofòbia hagi registrat més de 70 agressions a Catalunya  a persones LGBTI?

Una resposta cívica: Cartografia de la violència

Dissabte passat, en una sola nit es van produir tres noves agressions d’una violència extrema, amb sis víctimes, una de les quals va haver de ser hospitalitzada amb la mandíbula destrossada. Per aquest motiu, Dissabte 5 de juny a les 11 del matí, s’ha convocat una acció en que es construirà un mapa de Catalunya on s’hi marcaran les poblacions on s’han produït aquestes intolerables mostres de violència inhumana. Representants de la Fundació Enllaç assistiran a l’acte.

Imatges de l'acte Cartografia contra l'LGTBI-fobia
Imatges de l’acte Cartografia contra l’LGTBI-fobia
  • Acte organitzat per l’Observatori contra l’Homofòbia (OCH) i la Plataforma LGTBIcat.
  • L’objectiu? Visibilitzar en un mapa gegant les violències LGTBI a Catalunya.
  • Més de 200 persones presents a l’acte
  • El regidor de Drets de Ciutadania i Participació de l’Ajuntament de Barcelona, Marc Serra i el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena es comprometen a acabar amb aquestes agressions.
Imatges de l'acte Cartografia se l'homofòbia
Imatges de l’acte Cartografia se l’homofòbia

No podem deixar que l’excepcional sigui norma. M’agradaria que avui fos el dia en què iniciem un paradigma nou. Les polítiques públiques han d’anar més enllà d’un tuit”, diu el president de l’OCH, Eugeni Rodríguez.

• La notícia de l’acte emesa per la televisió local de Barcelona, beteve:

• La informació de les agressions de dissabte passat a les notícies de la Fundació.