Esdeveniments passats

Esdeveniments Search and Views Navigation

Esdeveniment Views Navigation

agost 2021

Los chicos de la banda (l’original): Un clàssic del cinema gai

dijous 5 d'agost - 18:00 - 20:30
+ Mapa de Google

Los Chicos de la Banda és una comèdia dramàtica dirigida per William Friedkin l'any 1970. Estava basada en l'obra teatral de Mart Crowley, un èxit de estrenada dos anys abans a Broadway, el 1968; el mateix any dels aldarulls d'Stonewall.

Per saber-ne més »

Manual d’Amore: l’enamorament, la crisi, la traïció i la ruptura! Però amb bon humor!

dijous 12 d'agost - 18:00 - 20:30

Manual d'amore (2005), de Giovanni Veronesi

Per saber-ne més »

Traffic: les moltes cares d’una història

dijous 19 d'agost - 18:00 - 20:30
+ Mapa de Google

"Proponerse atrapar la realidad de algo tan sinuoso y resbaladizo como el mundo de las drogas no es moco de pavo. Traffic lo consigue...". Així comença la crítica de la película Traffic (2000, Steven Soderbergh) del portal decine.

Per saber-ne més »

“El lugar sin límites”: Promeses, desig, promeses

dijous 26 d'agost - 18:30 - 20:30
Fundació Enllaç
Cartell de la pel·lícula "El lugar sin límtes"

El director mexicà Arturo Ripstein va portar al cinema l'any 1977 la mítica novel·la El lugar sin límites que el xilè José Donoso havia escrit deu anys abans, el 1966.

setembre 2021

Un estiu de pel·lícula. “Priest”. Un secret inconfessable!

dijous 2 de setembre - 18:00 - 20:30
Fundació Enllaç

Comença el setembre, i Priest, una pel·lícula del 1994 tanca l'estiu de cinema de la Fundació Enllaç. us convidem a participar en el col·loqui que farem a la seu de la nostra entitat!

Puto Paraiso: Històries de Diversitat al Mèxic d’avui

dimarts 7 de setembre - 18:00 - 20:30
Històries de Diversitat a Mèxic

La Fundació Enllaç i ACATHI tenim el plaer de presentar a Barcelona el documental del realitzador Alejandro Serratos Puto Paraiso (2020)

Per saber-ne més »

Cicle Homosexualitat en la historia: La repressió en el nou règim” (segle XIX)

dimecres 8 de setembre - 18:50 - 20:30
Actividad mixta: presencial y virtual, C/ rossello 328
Barcleona,
Els règims liberals s'implantem a Europa

Reprenem el cicle de conferències sobre l'homosexualitat en la història. Fixa't que des d'ara fins el desembre les conferències es faran els dijous! Ens trobem ja al segle XIX, en un nou règim en que Rodolfo Vargas ens parlarà de la repressió de la sexualitat entre persones del mateix sexe.

Per saber-ne més »

Espai de debat i reflexió: la confiança

dijous 9 de setembre - 19:00 - 20:30
Confiança

Després del parèntesi de l'agost, el dijous 9 de setembre a les 19:00 reprenem la conversa a l'Espai de Reflexió, i ho fem tractant un tema que ens implica directament a tots i totes: la confiança. Com a éssers socials que som, tenim una necessitat fonamental de l'altre i de poder confiar-hi.

Per saber-ne més »

CineForum: “La fada ignorant”. Sorpresas te da la vida…

divendres 10 de setembre - 18:00 - 20:30
fundacio enlllaç

La fada ignorant és un film italià dirigit per Ferzan Özpetek l'any 2001. Es tracta d'una comèdia, una comèdia amb notes dramàtiques encara que optimista.

Xerrada amb l’advocat Ricardo de la Rosa, el setembre

dijous 16 de setembre - 18:00 - 20:30
Fundacio Enllaç

Si vols conèixer en detall instruments legals de protecció a la persona, o tens algun dubte sobre temes legals que pot interessar a d'altres persones com tu, vine avui a la Fundació Enllaç.

+ Export Events