« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

La Falsa Vida de Gonçal Sobrer

divendres 2 de juliol - 19:00 - 20:30

Activitat mixte: presencial i virtual

C/ Rossello 328
Barcelona,
L'editorial Comanegre presnera el darrer llibre de Gonçal Sobrer "Falsa Vida" a la Fundació Enllaç

L’Editorial Comanegra te el plaer de convidar-vos a la presentació del darrer llibre del polifacètic artista i escriptor Gonçal Sobrer Falsa Vida. L’acte té lloc a la seu de la Fundació Enllaç a les set de la tarda de divendres 2 de juliol.

En la presentació de l’acte comptarem amb la participació de l’activista LGTBI Jordi Petit i comptarà amb la participació de l’artista Llapispanc.

Qui és Gonçal Sober?

Al llarg de la seva vida, Sobrer ha exercit de pastisser, d’actor, de pintor i contrapintor, de director de l’emblemàtic Hotel Romàntic de Sitges, fundador de l’art xava, cronista del Poblenou, artista d’acció i organitzador dels primers happenings a la ciutat de Barcelona.

Falsa Vida

A Falsa ViudaSobrer, amb més de 80 anys d’experiències a la seva motxilla, fa un retrat  que va des del barri del Poble Nou de Barcelona on va exercir de pastisser durant el franquisme fi el posterior alliberament que es dona amb la mort del colpista general i dictador Francisco Franco i que l’autor simbolitza amb la seva arribada a Sitges on va fer-se càrrec d’un dels hotels més emblemàtics d’aquesta població costanera.

Una de les pintures de Golçal Sobrer
Una de les pintures de Gonçal Sobrer

Editorial Comanegra

Llibreria Antinous

Com seguir l’acte?

Presencial.

Seguim les indicacions del PROCICAT en matèria de salut davant la COVID19.

L’aforament és limitat:

• Et recomanem que si vols assegurar-te un espai reserva la teva plaça a: informacio@fundacioenllac.cat.
  • Vine amb 15 minuts d’antel·lació
  • La reserva es deixarà lliure 5 minuts abans del inici de l’activitat
  • L’ordre d’arribada és l’ordre d’assignació de les places lliures

A l’entrada:

• Per seguretat s’entra per la porta del darrere que dóna directament a la sala d’actes. L’entrada es troba al Passatge Roger de Flor, 14 (El carreró que hi ha darrera la Fundació al carrer Roger de Flor entre Rosselló i Provença).
  • Al entrar t’hauràs de netejar les sabates a l’estora de l’entrada
  • Després tindràs gel hidroalcohòlic per netejar-te les mans

La sala

• La nostra sala disposa de renovació d’aire que estarà sempre encès.
  • Es deixarà les finestres i la porta obertes per augmentar la ventilació
  • Les cadires estaran a una distància mínima de 2 metres entre elles

Virtualment,

A través de la plataforma Jitsi.

Detalls

Data: