« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Espai de reflexió: Sobre l’homofòbia

dijous 2 de desembre - 19:00 - 20:30

Fundacio Enllaç

C/ Rossello 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
Stop Homofòbia

La propera sessió de l’Espai de reflexió serà el dijous 2 de desembre a les 19:00, i el tema de què parlarem és l’homofòbia. Com en cada sessió, l’escriptor Josep-Anton Fernàndez, moderador de l’Espai ha preparat un text amb alguns interrogants per introduir el debat:

En els darrers mesos els mitjans de comunicació s’han fet ressò d’atacs homofòbics a diverses ciutats, uns atacs sovint caracteritzats per una gran violència. Com ens sentim davant d’aquesta violència? D’altra banda, les persones grans LGTBI tenim una llarga experiència del prejudici contra nosaltres: podem detectar diferències en l’expressió d’aquest prejudici temps enrere i actualment? Com expliquem aquest ressorgiment de l’homofòbia, ara que s’ha fet tanta feina de visibilització i legitimació social del col·lectiu LGTBI? Amb quins recursos comptem per fer-hi front? Què podem fer perquè la presència d’aquesta homofòbia no ens faci sentir intimidats?

Campanya Homofòbia No Benvinguda / Campaña Homofobia No Bienvenida

Saps què és l’Espai de Reflexió?

L’Espai de Reflexió és un espai obert, d’acollida i respectuós. No és un grup de teràpia ni un seminari acadèmic. Volem promoure l’intercanvi de punts de vista i construir plegats un discurs de i per a la gent gran LGTBI en un entorn amable i segur.

Activitat presencial

Detalls