« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Espai de debat: Com reconeixem les coses que ens fan sentir contents?

dijous 1 de juliol - 19:00 - 20:30

Activitat mixte: presencial i virtual

C/ Rossello 328
Barcelona,

Torna la presencialitat a l’Espai de reflexió! Després de més d’un any i mig de veure’ns les cares en una pantalla, finalment podrem recuperar el contacte personal (amb mesures anti-Covid, és clar), i per fer-ho hem escollit un tema que ens predisposi a l’optimisme i a una actitud positiva: Com reconeixem les coses que ens fan sentir contents?

Josep-Anton Fernàndez escriu:

“Tots i totes sabem el que ens agrada i el que no, en general l’experiència ens ha ensenyat a distingir les coses que ens proporcionen satisfacció i les que no. Però som capaços de deixar-nos sorprendre per noves satisfaccions que enriqueixin la nostra vida? Sabem reconèixer aquestes coses, posar-les en pràctica i compartir-les amb els altres?”

Com ja sabeu, l’Espai de Reflexió és un espai obert, d’acollida i respectuós, que vol promoure la discussió entre totes aquelles persones que hi vulguin participar. L’Espai de reflexió no té una finalitat terapèutica (no és un grup de teràpia) ni acadèmica (no és un seminari a la universitat); més aviat, el nostre objectiu és social, perquè volem promoure l’intercanvi de punts de vista entre nosaltres i anar construint entre tots i totes un discurs de i per a la gent gran LGTBI, en un entorn en què tothom se senti còmode i segur.

Habitualment ens trobem el primer dijous de cada mes. Tothom hi és benvingut.Us esperem dijous 1 de juliol a les 19:00, a la sala d’actes de la Fundació Enllaç. Ens retrobem i ens desitjarem un bon estiu.

Ara mateix estem fent probes per poder celebrar activitats de format mixta; això és, amb opció de seguir-les presencialment des de la Fundació o bé virtualment a través de la plataforma que hem fet servir habitualment durant aquest any pandèmic.

…què és l’Espai de debat?

Una trobada oberta, d’acollida i respectuosa, conduida per Josep-Anton Fernàndez. No és un grup de teràpia ni un seminari acadèmic. Volem promoure l’intercanvi de punts de vista i construir plegats un discurs de i per a la gent gran LGTBI en un entorn amable i segur.

..quan es fa l’activitat?

El primer dijous de cada mes.
De les 19:00 a les 20:30

Activitat Virtual