« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CineFòrum: Tres Generaciones. Què té de complicat acceptar una persona trans

divendres 12 d'agost - 17:30 - 20:30

Fundació Enllaç

C/ Rossello 328 / Passsatge Roger de Flor, 14
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
3 Generations. Les protgonistes / Las protagonistas

El grup del CineFòrum de la Fundació ens proposa un debat sobre l’acceptació i la identitat a partir de la pel·lícula Tres Generaciones (2015) de Gaby Dellal, amb el jove Elle Fanning, i les magnifiques Naomi Watts i Susan Sarandon.

3 Generations. Póster
Tres Generaciones. Póster

Argument

Ray (Elle Fanning) és un adolescent transgènere que decideix sotmetre’s a una operació de canvi de sexe. Maggie (Naomi Watts), la seva mare soltera, ha de contactar amb el pare biològic de Ray per a aconseguir el seu consentiment legal per a l’operació. Dolly (Susan Sarandon), l’àvia de Ray, no acaba d’acostumar-se al fet que ara té un net. Juntes hauran de confrontar les seves identitats i abraçar la seva força com a família per a arribar a l’acceptació i l’enteniment.

Comentari

Fotogramas

“Dulce y suave como la seda, pero firme en su punto de vista, ‘About Ray’ es una película sin obvios sentimentalismos que sabe tocar las teclas adecuadas para emocionar desde las entrañas de una historia que va directa al corazón”.

Detalls

Data: