« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CineFòrum: El desconocido del lago, experiències de cruising gai.

dijous 11 d'agost - 17:30 - 20:30

Fundació Enllaç

C/ Rossello 328 / Passsatge Roger de Flor, 14
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
El desconocido del lago

El grup del CineFòrum de la Fundació ens proposa un debat sobre el desig, l’amistat i l’enamorament a partir de la pel·lícula “El desconocido del lago” (2013) del director Alain Giraudie.

El desconocido del lago. Póster

Argument

Estiu. Un llac d’aigüa blava turquesa, una coneguda zona de cruising gai. En Frank va al llac a buscar-hi sexe. Troba un altre home que també volta habitualment pel llac, amb qqui fa amistat; i s’enamora d’un altre dels habituals, un home perillós.

Comentari

Fotogramas

Guiraudie sitúa la acción en una paradisíaca zona de ligue homosexual en la que los días no se distinguen unos de otros, excepto por un asesinato que sirve como acicate para la erección del protagonista. Guiraudie es explícito porque necesita que entendamos que el principio del placer nos hace vulnerables, pero lo más fascinante es cómo flma, desde la más absoluta austeridad, una historia de amor triangular en la que ninguno de los tres vértices es correspondido. A se enamora de B, pero B sólo le quiere como amigo; B desea y se enamora de C, que sólo desea a su cuerpo. Si suena demasiado algebraico, es culpa de este crítico. El fnal es brutalmente conmovedor.

Detalls

Data: