Carregant Esdeveniments

« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cadascú compta… Grup de conversa

dimarts 15 de juny - 18:00 - 19:30

Activitat virtual

PLACES ESGOTADES

PER PARTICIPAR EN AQUESTA ACTIVITAT

Una nova trobada del grup de conversa que condueix el psicoanalista Arseny Maximov.

En aquest encontra, cada persona compta, i tothom ens conta: les teves experiències, el que penses, els somnis, les esperances, les fantasies, la vida, les pors i les alegries. Pots compartir amb altres els què has viscut, sentit, pensat, sense ser jutjat, i sense que hagis de jutjar ningú. És un grup de persones que volen trencar la boira de la soledat obrir-se als altres i a un/a mateix/a; expressar-nos, escoltar-nos, conèixer-nos i entendre’ns.

Cadascú compta, cadascú ens ho  conta és una activitat  dirigia a persones LGTBI de més de 50 anys i té com a objectiu ajudar-nos a superar les distàncies en las relaciones interpersonals, promoure l’empatia entre nosaltres i així facilitar  la creació d’una  xarxa comunitària d’amistat responsable.

Per participar-hi, t’hi has d’inscriure. La inscripció és gratuïta, però abans d’explicar-te com apuntar-t’hi t’expliquem en què consisteix aquest grup!

Com m’hi puc inscriure?

Fes-nos arribar un correu, truca’ns per telefon o envia’ns un missatge de WhatsApp. Digues que vols formar part del grup de conversa “Cadascú compta”.  T’avisarem i ja et direm om t’hi pots connectar.

T’hi esperem amb molta il·lusió!

Detalls

Data: