« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

La Gran Pantalla presenta la meravellosa “Swan song”

dijous 30 de juny - 20:00 - 23:00

Cinemes Girona (Barcelona)

C/ Girona 173
Barcelona, Barcelona Espanya
+ Mapa de Google
L'actor Udo Kier a "Swan song" / Els actor Udo Kier

El festival de cinema de gent gran de Barcelona la Gran Pantalla projecta Swan song (EEUU 2022, Todd Stephens), una meravellosa comèdia dramàtica amb un magnífic Udo Kier; la història d’un home madur, gai i extravagant que empren un viatge inesperat. La pel·lícula forma part de la secció “Diàleg: Persones grans LGBTIQ+ del Festival.

Amb Armand de Fluvià

La projecció comptarà amb  la presència d’Armand de Fluvià, inspirador de la lluita a favor dels drets de les persones LGBTI a Espanya. Fluvià té ja 90 any i malgrat l’edat encara participa ocasionalment en actes LGBTI.  Fluvià va ser una de les 23 persones que l’any 2008 van crear la Fundació Enllaç amb l’objectiu precisament que el moviment LGBTI comptés amb una entitat que vetllés per les persones grans d’aquests col·lectius en una edat en que sovint es va perdent la capacitat de valdre’s per un/a mateix/a.

Póster del film "Swan song"
Póster del film “Swan song”

L’argument

Udo Kier brilla a Swan Song, la història d’un exestilista que s’aventura fora del seu asil per retrobar-se amb la seva ciutat i atendre l’últim desig d’una amiga/clienta d’anys passats.

La pel·lícula està embolicada amb una capa de nostàlgia, reflectida en els records constants que envaeixen el present de Pat (Kier), el descobriment d’una ciutat ara desconeguda o el partit amb rivals del passat.

Més enllà d’això, Swan Song és una carta d’amor bonica per a una generació de personatges inusuals i únics que van crear els seus propis mons per fer front a una societat hostil i intolerant, però que ara estan pràcticament oblidats a causa del pas del temps i l’evolució. de la societat.

Text d’Alessandra Rangel (@alessandra_kr) publicat a www.palomitademaiz.net (29 de març de 2021).

El festival

En el web de La GRAN pantalla expliquen així l¡objectiu del festival:

és un festival únic en què reflexionarem sobre l’envelliment, la soledat no desitjada, la mort digna, el col·lectiu LGTBIQ+, l’alzheimer, i moltes altres qüestions que no només preocupen a les persones grans, sinó també, a la societat en conjunt.”

El festival té lloc del 28 de juny fins el 3 de juliol, als Cinemes Girona de Barcelona.

Consulta’n tota la programació

Banner de La Gran Pantalla

D’altra banda, el 3 de juny es projectarà “Entre nosotras“, la història de dues dones. Uns n’informarem properament.

Detalls

Data: