Nit savia!

Jordi Dueso
El presentador de "La nit dels savis" del Canal Terrassa TV, en Jordi Dueso

Jordi Dueso, presentador de “La nit dels savis” del Canal Terrassa TV va dedicar el seu programa a les persones LGBTI d’edat avançada (8 de juliol de 2016).  Joan-Andreu Bajet, patró de la Fundació Enllaç va ser un dels convidats a la taula. “La nit dels savis” és un espai setmanal de debat sobre gent gran.Durant l’hora de durada del programa, Dueso va optar per un format mosaic en que cada convidat donava breument les seves opinions sobre els temes que proposava el conductor de l’espai.

Una primícia

Fina Campàs, de la plataforma “Transforma la salut” va donar una primícia. La Consellaria de Salut de la Generalitat s’ha compromès a estudiar les propostes del col·lectiu trans i incorporar-les en el protocol del servei públic de medicina. En resum s’afavorirà que en el procés de transit de sexe o gènere la persona trans hi tingui coses a dir i que les decisions no estiguin exclusivament en mans de metges i psiquiatres.

P.S.
La notícia que avançava Campàs, va fer-se pública de forma oficial el setembre d’aquest any, 2016.