Torna La Gran Pantalla

L'actor Udo Kier a "Swan song" / Els actor Udo Kier

La Gran Pantalla, el festival internacional de cinema de gent gran de Barcelona torna un any més. Enguany té lloc del 28 de juliol al 3 de juny als Cinemes Girona de Barcelona (C/ Girona 173).  Mira’n l’espot!

Aquest és l’espot de l’edició d’enguany!

La Gran Pantalla és un festival únic en què reflexionarem sobre l’envelliment, la soledat no desitjada, la mort digna, els col·lectius LGTBIQ+, l’alzheimer, i moltes altres qüestions que no només preocupen a les persones grans, sinó també, a la societat en conjunt.

La Fundació Enllaç anima a totes les persones amigues de la nostra entitat a participar en els diversos actes d’un festival que des del primer dia ha tingut la voluntat de reflectir la realitat LGBTI en la seva programació.

A la imatge de la capçalera, l’actor UdoKier, el protagonista de la meravellosa comèdia dramàtica “Swan Song“que es presenta el dia 30, amb la presència de l’amic Armand de Fluvià.