“És la teva vida”: Fire 2018

´´Es la teva vida", així s'anuncia la mostra de cinema LGBTI Fire 2018

Un any més, la Fundació Enllaç ha patrocinat la mostra de cinema gai i lèsbic FIRE que organitza el Casal Lambda. Aquest any, 2018, se’n celebre la vint-i-tresena edició. La mostra es presenta amb el lema “És la teva vida“.

El Fire 2018 aborda la infància, l’adolescència i la joventut des d’una mirada respectuosa, atenta, sensible i tendra, i en positiu. El president del Casal, Emilio Ruiz, destaca que “es fixa més que mai en el procés de créixer i d’aprendre, en el descobriment de la pròpia identitat”.

Debat intergeneracional

Per a les persones d’edat avançada la mostra d’enguany posa de relleu l’evolució social sobre l’acceptació de la diversitat afectiva, sexual i d’identitat i expressió de gènere. Com afronten avui les persones joves la diferència? Malgrat els canvis socials, a nivell personal, íntim, hi trobem inquietuds comunes entre aquestes dues generacions?

Del 7 al 17 de juny, preguntes com aquestes tenen una resposta en format de ficció, de documental i de curtmetratges a l’Institut Francès de Barcelona i a altres seus habituals del Festival.

Anunci de la Fundació Enllaç que s'ha publicat al programa del Fire 2018
Anunci de la Fundació Enllaç que s’ha publicat al programa del Fire 2018