La Directa edita un suplement amb una visió de conjunt del moviment LGBT

Portada del suplement LGBTI de La Directe

La periodista Meritxell Rigol de La Directa ens va enviar un correu electrònic. Preparaven un suplement de temàtica LGBT. Rigol ha parlat amb persones de la Fundació Enlaç i d’altres entitats sobre les seves activitats i els objectius de cadascuna.

D’aquestes converses, Rigol n’ha extret un reportatge que ha titulat “Afectes entre iguals, múscul d’autodefensa“. El suplement obre amb un article d’Anna Celma, “Educar per transformar“. El suplement també ofereix el treball de Victor Yustres “Visibles des de la diversitat“.

Visió de conjunt

Els tres articles van més enllà de simplement pesentar un seguit d’entitats. Les converses de les periodistes amb persones representants de les diverses organitzacions LGBTI que s’hi esmenten han acabat transformar-se en una apreciació de la tasca del conjunt del moviment: fer visible, educar -formar, sensibilitzar…- cuidar-se entre iguals! Segurament totes les persones vinculades a entitats LGBTI amb qui parlessin podrien acceptar com elements comuns aquests tres eixos.

Consulta el suplement LGBT de La Directa

Què és La Directa?

La Directa és ·un mitjà de comunicació en català  d’actualitat, investigació, debat i anàlisi”; la comunicació com a “eina de transformació social”. És un projecte autogestionat. El 73% del seu finançament prové del més de 2.700 subscriptors d’aquest mitjà.