EntreNosaltres: Setmana LGBTI+ al Centre Cívic Sagrada Família

Setmana LGBTI al centre cívic de la Sagrada Família de Barcelona

El Centre Cívic Sagrada Família i la Biblioteca Sagrada Família-Josep M. Ainaud de Lasarte organitzen la 2a edició de Nosaltres: Setmana LGTBI+. La Fundació Enllaç hi col·labora   amb una xerrada sobre la difusió de campanyes LGBTI i informació a través de les xarxes socials.

Sensibilitzar

Durant una setmana -del 25 al 30 de setembre-  es proposen una sèrie d’activitats i accions per sensibilitzar els col·lectius LGTBI+, amb xerrades, projeccions, contes, exposicions, fira d’entitats i diverses mostres de documents del fons LGTBI+ de la biblioteca i guies de lectura, entre d’altres.

Baixa’t el programa de la setmana.

La xerrada de la Fundació Enllaç

Aquesta és la presentació de la xerrada de la Fundació Enllaç que tindrà lloc divendres dia 28 a les 7 de la tarda:

«Avui podem accedir a campanyes d’entitats LGBTI de qualsevol lloc del món. Les accions homòfobes dels governants d’alguns Estats provoca reaccions de solidaritat arreu. Internet -els portals de les entitats LGBTI i les xarxes socials- són els canals per on circulen aquestes informacions. Us en volem mostrar algunes que hem descobert i que ens són útils a nosaltres. Us proposem explorar la xarxa i descobrir algunes d’aquests campanyes, “memes” que s’han fet virals i també propostes artístiques que trenquen les barreres de la identitat de gènere. Volem compartit amb vosaltres a través de quins mitjans ens arriben aquestes informacions. Porteu vosaltres també les vostres troballes!»

Altres entitats que col·laboren en la Setmana són:

Associació Xarxa Dos Deu, Fundació Enllaç, Llibreria La Caníbal, Llibreria Cómplices, Feminismes i LGTBI-Districte de l’Eixample.