La Marina Ràdio, de Barcelona, ja té programa LGBTI

La Fundació Enllaç participa en l'estrena de l'espai LGBTI de La Marina Ràdio.
La Fundació Enllaç participa en l'estrena de l'espai LGBTI de La Marina Ràdio. Asseguts, d'esquerra a deta, Pere Traveria (Enllaç), Aran Comin (La Marina Ràdio). De peus, d'esquerra a dreta, Joan Casas (responsable de l'espai), Jaume Piqué (Enllaç)

Dimarts 27 de febrer, la ràdio del barri de la Marina de Barcelona va estrenar un espai mensual d’informació LGBTI. El nou espai, que condueix l’amic de la Fundació Enllaç Joan Casas, s’emet un cop al mes dintre del programa d’informació del barri del periodista Aran Comín (de 7 a 8 de la tarda).

Joan Casas va convidar  l’activista LGBT Pere Traveria, veí del barri i company de la Fundació Enllaç, a la primera emissió del nou espai. En Traveria va explicar el seus records de la primera manifestació de gais i lesbianes a Barcelona l’any 1977. També  va parlar amb nostàlgia i del barri que l’havia vist créixer, la Barceloneta, que va deixar per venir a viure a La Marina.

La regidora Laura Pérez, convidada a l’estrena del nou espai de ràdio

Ara Comín va estrenar el nou espai amb una trucada de telèfon a la regidora de Feminisme i LGBTI de l’Ajuntament de Barcelona, Laura Pérez. La regidora va posar de relleu que les persones grans LGBTI han de sentir que la ciutat i els equipaments per a les persones d’edat avançada són espais segurs.

Joan Casas va a anunciar que  convidarà representants d’entitats LGBTI de la ciutat en successius programes perquè puguin explicar en directe la tasca que realitzen a través dels micròfons de La Marina Ràdio (102.5 FM). La Fundació Enllaç ha estat la primera entitat convidada.