Suport psicològic

Parla amb un terapeuta psicoanalista d’allò que et preocupa. Crea un pla personal per millorar les condicions actuals de la teva vida.

Arseniy Maximov en un dels seus berenars col·loqui a la Fundació

Com puc concertar una entrevista?

Som moltes les persones a qui ens ha anat bé demanar consell o ajuda quan n’hem estat preparats i preparades per rebre-la. Després d’una primera visita acordareu un pla de treball.

Truca’ns o envia’ns un correu electrònic. Comencem per aquí. Et direm el dia i l’hora que l’Arseniy Maximov podrà estar per tu.

En acabar, et demanarem que ens donis la teva opinió a través d’una enquesta anònima.

informacio@fundacioenllac.cat

Arseniy Maximov
Sóc psicoanalista i estic a la teva disposició, si ho desitges. Podem parlar del que creguis oportú, planificant una o més sessions si cal, fins a tres mesos. Sàpigues que pots venir individualment o en parella. Ens trobarem a la Fundació Enllaç. I et puc atendre en català, castellà, anglès... I també en rus!