Suport psicològic

Parla amb un psicòleg d’allò que et preocupa. Crea un pla personal per millorar les condicions actuals de la teva vida.

Icone psicologia
La lletra grega “psi”, símbol de la psicologia

Com puc concertar una entrevista amb el psicòleg?

Truca’ns o envia’ns un correu electrònic. Comencem per aquí. Et direm el dia i l’hora que l’Arseniy Maximov podrà estar per tu.

Som moltes les persones a qui ens ha anat bé demanar consell o ajuda quan n’hem estat preparats i preparades per rebre-la. Després d’una primera visita acordareu un pla de treball.

En acabar, et demanarem que ens donis la teva opinió a través d’una enquesta anònima.

informacio@fundacioenllac.cat
Arseniy Maximov
Sóc psicòleg i estic a la teva disposició, si ho desitges. Podem parlar del que creguis oportú, planificant una o més sessions si cal, fins a tres mesos. Sàpigues que pots venir individualment o en parella. Ens trobarem a la Fundació Enllaç. I et puc atendre en català, castellà, anglès... I també en rus!