Assessorament legal

Consulta un advocat i pren les teves decisions amb previsió de futur. Descobreix els avantatges i la protecció que t’ofereix un document de poders preventius, el Document de Voluntats Anticipades, o el testament, entre altres eines jurídiques.

Icona d'assorament legal

Com puc concertar una entrevista amb l’equip d’advocats?

Truca’ns o envia’ns un correu electrònic. Et direm el dia i l’hora que Ricardo de la Rosa o Patrícia Baños podran atendre la teva consulta sobre qualsevol tem legal.

Com en tots els nostres serveis, ens agrada que ens deixis la teva opinió en una enquesta breu. I si ho creus convenient, pots fer un donatiu a la Fundació.

informacio@fundacioenllac.cat
Ricardo de la Rosa
Sóc advocat i et puc assessorar, o donar-te una segona opinió, en les qüestions legals que et preocupen en aquests moments. Podem parlar dels instruments legats que existeixen avui per protegir la teva autonomia i el teu patrimoni el dia que no puguis fer valer la teva voluntat. Pots informar-te sobre temes legals de parella, o comentar-nos si has patit alguna discriminació per la teva orientació sexual o expressió de gènere. També podem tractar sobre què cal tenir en compte quan decideixis fer testament. A més, si ho desitges pots assistir a les converses obertes sobre temes legals que fem regularment a la Fundació Enllaç la Patrícia Baños i jo mateix.