Assessorament legal

Consulta un advocat i pren les teves decisions amb previsió de futur. Descobreix els avantatges i la protecció que t’ofereix un document de poders preventius.

Icona d'assorament legal

Com puc concertar una entrevista amb l’equip d’advocats?

Truca’ns o envia’ns un correu electrònic. Et direm el dia i l’hora que en Ricardo de la Rosa o la Patrícia Baños podran atendre la teva consulta sobre qualsevol tem legal.

Com en tots els nostres serveis, en acabar una visita ens agrada que ens deixis la teva opinió en una enquesta breu. I si ho creus convenient, pots fer un donatiu a la Fundació.

informacio@fundacioenllac.cat
Ricardo de la Rosa
Sóc advocat i et puc assessorar, o donar-te una segona opinió, en les qüestions legals que et preocupen en aquests moments. Podem parlar dels instruments legats que existeixen avui per protegir la teva autonomia i el teu patrimoni el dia que no puguis fer valer la teva voluntat. Pots informar-te sobre temes legals de parella, o comentar-nos si has patit alguna discriminació per la teva orientació sexual o expressió de gènere. També podem tractar sobre què cal tenir en compte quan decideixis fer testament. A més, si ho desitges pots assistir a les converses obertes sobre temes legals que fem regularment a la Fundació Enllaç la Patrícia Baños i jo mateix.